مدیرکل کمیته امداداستان زنجان:

مشارکت حداکثری در انتخابات موجب قوام و پایداری نظام می شود

کد خبر: ۸۸۵۶۶۹۲
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در اواخر این ماه ، گفت : انتخابات در ایران نماد مردم سالاری دینی و تجلی اراده مردم در تعیین سرنوشت و مسائل کلان کشور است.

هدایت صفری با بیان اینکه شرکت در این انتخابات برای تعیین سرنوشت وظیفه همگانی است، افزود: حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات و مشارکت حداکثری درآن موجب خشنودی دوستداران نظام و یاس و ناامیدی دشمنان نظام خواهد شد.

وی با تاکید براینکه مشارکت بالای مردم در انتخابات پیش رو نشان دهنده مسئولیت پذیری آنها در مسائل کشور است ، اضافه کرد : مشارکت حداکثری مردم در صحنه انتخابات موجب قوام و پایداری نظام می شود .

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در ادامه با بیان اینکه رسالت اصلی کمیته امداد خدمت رسانی به اقشار نیازمند و ضعیف جامعه است، افزود: وظیفه ما حفظ و صیانت از دستاوردهای کمیته امداد و ارتقاء کارکرد های این نهاد در بخش های مختلف برای توانمندی و خوداتکایی جامعه هدف است .

صفری تصريح کرد: به منظور صیانت از جایگاه والای امدادگری و پرهیز از شائبه گرایش های سیاسی در فعالیت های کمیته امداد همکاری کلیه کارکنان این نهاد با ستادهای تبلیغاتی کاندیداها ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان و کارکنان این نهاد همواره در خدمت نظام و برنامه های آن بوده و در همه صحنه ها مشارکت چشمگیری داشته اند، افزود: وظیفه ما در این انتخابات ترغیب مردم به ویژه جامعه هدف برای مشارکت حداکثری درآن است .

ارسال نظرات