فرمانده سپاه الغدیر یزد در یادواره شهید ناحیه روح الله یزد:

شهرکهای موشکی؛ مایه اقتدار جمهوری اسلامی ایران است

به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا؛یادواره شهید غلامرضا زارع توسط ناحیه روح الله یزد برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۶۷۶۴
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ناحیه روح الله یزد؛سردار فتوحی فرمانده سپاه الغدیر در مراسم یادواره شهید غلامرضا زارع گفت: بعضی ها با مدیریت استکبار جهانی خاک ایران اسلامی را تحت تصرف خود درآوردند و به امید اینکه پرچم ما را از سرافرازی بیندازند ، ولی برادران و خواهرانی که پای مکتب قرآن و معارف اهل بیت بزرگ شده بودند جلوی آنها 34 روز ایستادند امروز چون از رهبری اطاعت می کنیم مورد عنایت امام زمان(عج)هستیم.شهرکهای موشکی مایه اقتدار جمهوری اسلامی ایران است .

وی افزود: شهدا در تاریخ ماندگار هستند چونکه جان خود را فدای اسلام کرده اند،شهدا آبروی کشور و آبروی تاریخ ونظام اسلامی هستند.

فتوحی با توصیه به مطالعه تاریخ سیصد سال گذشته ایران به جوانان اظهار کرد: با مطالعه تاریخ گذشته خواهید دید چه بخش هایی از کشور عزیزمان ایران به دلیل بی کفایتی پادشاهان و حاکمان وقت از دست رفته بدون اینکه جنگی صورت گرفته باشد.

فرمانده سپاه الغدیر ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس که با بدترین شرایط نظامی، سیاسی و اقتصادی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب توسط رژیم بعث عراق که دست نشانده آمریکا و استکبار جهانی بود و با۱۲ لشکر وارد خاک ما شده بود به ما تحمیل شد؛ جوانان رشید ایران اسلامی جانانه و با دست خالی، عشق به میهمن اسلامی و مردم، دل به ولایت سپرده و مبارزه کردند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیافتد.

وی یادآور شد: به حول و قوه الهی همه مردم با شرکت گسترده در انتخابات به کسی رأی خواهند که حامی اقتدار نظامی ایران باشد و با اقداماتش خوشحال کننده شهدا باشد.


ارسال نظرات