رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان:

برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب در زنجان با هدف بهره‌مندی تمام گروه‌های سنی

نمایشگاه بزرگ کتاب به مناسبت هفته معلم میزبان علاقه‌مندان به این کالای فرهنگی در زنجان با هدف بهره‌مندی تمام گروه‌های سنی اعم از بزرگسالان و جوانان و همچنین گروه سنی کودک و نوجوان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۶۷۸۵
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان، با اشاره به برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب در زنجان گفت: نمایشگاه کتاب با مجوز و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان و کتاب‌فروشی مهدیس برگزار می‌شود.

ایرانه حیدری با اشاره به تاریخ برگزاری این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه از ٩ اردیبهشت آغاز شده و تا ١٩ اردیبهشت ماه جاری در محل تالار اصلی فرهنگسرای امام خمینی(ره) به مدت ١٠ روز دایر است.

وی در ادامه اظهار داشت: در این نمایشگاه بیش از ٢ هزار عنوان کتاب با عناوین و مضامین مذهبی، ادبی، تاریخی، روانشناسی، پزشکی، ورزشی، رمان، کودک و نوجوان و ... با تخفیف بیش از ٣٠ درصد عرضه می‌شود.

حیدری افزود: ساعت بازید از نمایشگاه، هر روز از ساعت ٩ الی ١٣ و ١٥ و ٣٠ دقیقه تا ٢٠ خواهد بود.

این مقام مسئول تاکید کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه استفاده و بهره‌مندی تمام گروه‌های سنی اعم از بزرگسالان و جوانان و همچنین گروه سنی کودک و نوجوان است.

وی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری نمایشگاه کتاب در زنجان، گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان در راستای هدف متعالی فرهنگ‌سازی در خصوص کتاب‌خوانی در طول سال ٩٦ بر آن است در هر فصل حداقل یک نمایشگاه کتاب برگزار کند.

حیدری با اشاره به اهمیت فرهنگ مطالعه و امر کتاب‌خوانی، این مسئله را یکی از شاخص‌های ارتقای سطح ذائقه فرهنگی جوامع معاصر بشری دانست.

ارسال نظرات