همزمان با هفته معلم انجام شد:

برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و تجلیل از هشت معلم برتر بیجار

دوازدهمین یادواره شهدای فرهنگی و سی و سومین مراسم گرامیداشت تجلیل از معلمان برتر شهرستان بیجار در مجتمع امیر نظام گروسی برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۶۸۰۳
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، دوازدهمین یادواره شهدای فرهنگی و سی و سومین مراسم گرامیداشت مقام معلم با هدف تجلیل از هشت معلم برتر شهرستان با حضور مسئولان و جمعی از جامعه فرهنگیان در سالن آمفی تئاتر مجتمع امیر نظام گروسی برگزار شد.


در این مراسم غلامرضا جعفری مدیر آموزش و پرورش بیجار با گرامیداشت پنج شهید فرهنگی شهرستان و تبریک هفته معلم، اظهار داشت: هفته معلم فرصت مغتنم برای تجلیل و قدرشناسی از تلاش‌ها و زحمات معلمان است.


مدیر آموزش و پرورش بیجار افزود: معلمان در انجام ماموریت خطیر آموزشی خود باید بر امر تزکیه و تربیت فرزندان نیز همچون حوزه تعلیم آن ها حساس باشند.


جعفری با اشاره به شان و منزلت والای معلم در مبانی دین مبین اسلام، طراز معرفتی و بلوغ فکری هر جامعه را به اندازه احترامی که آن جامعه به معلمان خود دارد دانست و گفت: امروز برای رفاه حال این عزیزان کارهای جدی و بزرگی باید انجام شود چراکه منزلت و معیشت این قشر زحمت کش جامعه جای تامل و اندیشه دارد.


وی با تاکید بر اینکه در هیچ فرهنگ و دینی همچون دین مبین اسلام بر مقام شامخ معلم تاکید و بر آن ارج نهاده نشده است؛ بیان داشت: اگر معلم و استاد بدون دغدغه در سر کلاس درس حاضر شود قطعا شاهد جامعه‌ای پویا و نسل خلاق خواهیم بود.


مدیر آموزش و پرورش بیجار با تقدیر از نقش ویژه معلمین در رشد و بالندگی فکری و معنوی کشور، گفت: نقش این قشر در پیشرفت و تعالی جامعه یک نقش مهم، پرافتخار و ستودنی است.


لازم به ذکر است در این مراسم از 5 خانواده شهدای فرهنگی و هشت معلم برتر استانی و شهرستانی تجلیل شد.

نرگس رمضانی(معلم برتر و توانا)، مجید راستگو( معلم فن آور، خلاق و نوآور)، علی شریفی( معلم پیشکسوت)، اسماعیل علیارپور( معلم یار برتر)، زینب زندیه(معلم برتر قرآنی)، مریم آزادی(معلم هنرمند)، علی قنبرلو( معلم ویژه) و سیده عفت خضرپور( گروه معلمان برتر جشنواره استانی) هشت معلم برتر شهرستان بیجار بودند که از آنها تجلیل شد.


ارسال نظرات