خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

حضور مردم در انتخابات؛ ثبات نظام/دوره جوانی فرصتی برای تحصیل کمالات

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیداری که جوانان نخبه استان با وی داشتند، حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را به منزله ثبات نظام دانست.
کد خبر: ۸۸۵۶۸۶۲
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری با تاکید به اینکه جوانان باید در این عرصه حضور گسترده ای داشته باشند، گفت: حضور مردم سبب اقتدار کشور و ثبات نظام جمهوری اسلامی می شود.

وی افزود: جوانان باید از دوستان و آشنایان نیز برای شرکت در انتخابات دعوت کنند تا با انتخاب فرد اصلح، دشمنان باردیگر انسجام ملی مردم را شاهد باشند.
آیت الله شبستری از دولت خواستار راهکارهای عملی و جدی نسبت به اشتغال جوانان شد تا از سرخوردگی و افسردگی جوانان پیشگیری شود.
وی دوران جوانی را فرصتی ارزشمند عنوان و بیان کرد: دوران جوانی بهترین زمان برای فراگیری علم و تحصیل کمالات و روحیه جوانان به دنبال عدالت و احقاق حق مظلومان است چراکه این امور موجب تجلی روحی آن ها میشود.
امام جمعه تبریز با اشاره به فرا رسیدن تعطیلات تابستانی و اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، از متولیان امر خواست با توجه به حساسیت بالای اوقات فراغت کلاسهای متنوعی در مراکز مربوطه به خصوص مساجد برگزار کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها