سردار فتوحی در جمع دانشجویان بسیجی:

شناخت ماهیت انقلاب لازمه انقلابی ماندن است/انتخاب افراد غیر انقلابی در انتخابات زمینه نفوذ دشمن را فراهم می کند

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:امروز انقلابی بودن، انقلابی گری و انقلابی ماند وظیفه اصلی ماست و تحقق این مهم جز با شناخت و آگاهی نسبت به ماهیت انقلاب ممکن نیست.
کد خبر: ۸۸۵۶۸۷۸
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ سردار فتوحی فرمانده سپاه الغدیر استان در جمع اعضای شورا های پایگاه ها بسیج دانشجویی استان با اشاره به پیشرفت انقلاب و جهانی شدن انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروزانقلابی بودن، انقلابی گری و انقلابی ماند وظیفه اصلی ماست و تحقق این مهم جز با شناخت و آگاهی نسبت به ماهیت انقلاب ممکن نیست.

فرمانده سپاه الغدیر تاکید کرد:ماهیت انقلاب ما مبانی دبین مبین اسلام است ودر صورتی که نیروهای انقلابی ما این ماهیت را به خوبی بشناسند و درک کنند، دشمنان نمیتوانند آن ها را از مسیر انقلاب منحرف کنند و انقلاب را به عقب برگردانند.

سردا فتوحی بیان داشت:اسلام انقلابی و انسان انقلابی دو مولفه ای است که دشمنان تلاش می کنند تا با ضربه زدن و تخریب آن ها مانع پیشرفت انقلاب شوند از این طریق اسلام را از کشور بگیرند و کشور را به دهه ۵۰ برگردانند.

وی افزود: کار دانشگاه های ما باید تربیت انسان انقلابی باشد تا با قرار دادن این نیروهای انقلابی در پست ها و جایگاه های حکومتی و استفاده از ظرفیت آن ها برای تبلیغ و ترویج انقلاب، کشور را در برابر نفوذ بیگانگان که نقشه اصلی دشمن برای ضربه به انقلاب است بیمه کنیم.

فرمانده سپاه الغدیر با اشاره به ضرورت انتخاب اصلح و انتخاب نیروی های انقلابی در انتخابات پیشرو تصریح کرد:باید به کسی رای داد که در عمل ثابت کرده باشد تابع ولی فقیه است.

سردار فتوحی ادامه داد:با حضور افراد غیر انقلابی در پست های حکومتی از دهدار تا وزیر زمینه نفود دشمنان فراهم می شود و باید در این باره هوشیار بود.

فرمانده سپاه الغدیر با تاکید مجدد بر اینکه مرکز تولید انسان های انقلابی دانشگاه است خطاب به مسئولین بسیج دانشجویی دردانشگاه ها اظهار داشت: تبیین ماهیت انقلاب و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی در راستای ایجاد تمدن نوین اسلامی از اصلی ترین وظایف بسیج دانشجویی است.
ارسال نظرات