به مناسبت هفته سلامت وهفته عقیدتی درسپاه:

اردوی خانوادگی پایوران ناحیه ثارالله برگزار شد

در جهت بالا بردن روحیه کاری و سطح سلامت خانواده های پایوران ، ناحیه ثارالله در هفته سلامت وهفته عقیدتی درسپاه اردوی خانوادگی و پیاده روی در منطقه کوهستانی کنجکوه مهریز یزد برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۶۸۹۵
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، در جهت بالا بردن روحیه کاری و سطح سلامت خانواده های پایوران ناحیه ثارالله همزمان با هفته سلامت وهفته عقیدتی سیاسی درسپاه اردوی خانوادگی و پیاده روی درمنطقه کوهستانی کنجکوه مهریز برگزار شد.

در این اردوی خانوادگی برنامه های متنوعی مثل کلاس بهداشت و درمان ، کلاس بصیرتی، مداحی ومولودی خوانی اعیاد شعبانیه وگرامیداشت روز معلم وهفته عقیدتی سیاسی با سخنرانی حجت الاسلام کریمی برگزار گردید.

در حاشیه این اردو نیز غرفه کودک برای استفاده کودکان جهت نقاشی و رنگ آمیزی فرزندان برگزارو هدایایی به رسم یادبود به آنها اهداء گردید.

مهدی دهقان فرمانده ناحیه ثارالله در این اردو ضمن عرض خیر مقدم وتبریک اعیاد شعبانیه به خانواده هااظهار داشت :اردوهای خانوادگی این چنینی کمک بزرگی در جهت بالا بردن سطح سلامتی پایوران می کند.

وی درادامه افزود: ارزش قائل شدن برای خانواده ها به خصوص همسران پایورکه وظیفه بزرگی در این برهه از زمان برعهده دارند بسیار مفید است و آن هم همسر پاسدار بودن که خود یک افتخار بزرگی است.

دهقان درخاتمه تاکید کرد : با توجه به هجمه هایی که توسط معاندین به انقلاب به سپاه وارد می کنند خانواده های پاسدار وظیفه بسیار سنگینی در رفع این گونه خطرات دارند و باید با هوشیاری کامل مقابل این خطرات بایستند.

لازم به یاد اوری است در این اردو خانواده ها از فضا ی ورزشی تفریحی کوهریک و باغ آهوی مهریز استفاده وبازدید بعمل آوردند.


ارسال نظرات