فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در گفتگو با «بسیج»:

رمز موفقیت سپاه همیشه در کنار مردم بودن است

سردار حزنی: رمز موفقیت سپاه این بوده که همیشه در کنار مردم بوده؛ سپاه از دل دانشگاه بیرون نیامده، از متن مردم و مناطق محروم متولد شده است.
کد خبر: ۸۸۵۷۲۱۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸

سردار سید ضیاءالدین حزنی فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، گفت: محرومیت‌زدایی سپاه قبلا در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) بنام قرب کوثر بود، اما بعدها سپاه تصمیم گرفت یک قرارگاه مرکزی را ایجاد کند که در سراسر کشور کارهای محرومیت‌زدایی انجام دهد و همه اینها در مدت 3 الی 5 سال صورت گرفت.

وی با بیان اینکه این کارها توسط مردم صورت می‌گیرد، افزود:  یک روزی باید این کارها را به عدد و رقم تبدیل کنیم، اما چون دنبال پول نبودیم به دنبال در آوردن هزینه‌ها نبودیم، اما یک روزی باید حساب و کتاب دقیقی را انجام دهیم. همه این کارها به خاطر خدمت به مردم و کمک به دولت است.

سردار حزنی در پایان خاطرنشان کرد: رمز موفقیت سپاه این بوده که همیشه در کنار مردم بوده؛ سپاه از دل دانشگاه بیرون نیامده، از متن مردم و مناطق محروم متولد شده است. تلاش می‌کنیم هم امنیت را تکمیل کنیم و هم در کنار مردم باشیم. وقتی در جایی محرومیت را نشان می‌دهیم، بعضی‌ها ناراحت می‌شوند؛ همه باید به مستضعفان و محرومان توجه کنیم.

وی تاکید کرد: همه این پروژهای محرومیت‌زدایی را به عنوان هدیه مقام معظم رهبری به ملت ایران تقدیم می‌کنیم. 
ارسال نظرات