نماینده ولی‌فقیه در بسیج اقشار و متخصصین:

نقش مؤثر بسیج در تقویت ویژگی‌های اخلاقی

نماینده ولی‌فقیه در بسیج اقشار و متخصصین به نقش بسیج در تقویت ویژگی‌های اخلاقی اشاره کرد و گفت: بسیج و سپاه در امر انتخابات دخالت نمی‌کند اما مردم را به حضور حداکثری فرامی‌خواند .
کد خبر: ۸۸۵۷۲۵۴
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، در آستانه میلاد حضرت قائم آل محمد حضر مهدی(عح) و سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان جشن اعیاد شعبانیه امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین امیرحسین شاهانی نماینده ولی‌فقیه در بسیج اقشار و متخصصین، صیاد یوسفی مسئول مرکز بسیج جامعه پزشکی وزات بهداشت و جمعی از بسیجیان و کارکنان وزارت بهداشت برگزار شد.

در نامه عمل انسان هیچ چیزی برتر از اخلاق حسنه نیست

نماینده ولی‌فقیه در بسیج اقشار و متخصصین با اشاره به میلاد حضر علی اکبر (ع) ایشان را از نظر اخلاق شبیه‌ترین فرد به حضرت محمد (ص) عنوان و تأکید کرد: در نامه عمل انسان هیچ چیزی برتر از اخلاق حسنه نیست و مدارا نصف دین به شمار می‌آید.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهانی با بیان اینکه ماه شعبان فرصت خوبی برای استفاده افراد در ماه ضیافت الهی است گفت: اگر انسان در ماه شعبان وجود خود را از معارف اسلامی سیراب کند سرمایه‌ای بزرگ برای یکسال آینده خود ذخیره می‌کند.

وی به نقش بسیج درتقویت ویژگی‌های اخلاقی اشاره کرد و گفت: آنچه درباره شخصیت امامان معصوم نمود بیشتری دارد ظواهر نیست چرا که ظواهر جاذبه است و در حوزه ارزش‌ها قرار نمی‌گیرد اما اخلاق اختیاری است و اهمیت آن بیش‌تر از ظواهر بوده و نکته مهم در اخلاق این است که فرد در فعل خود دخیل است.

حضور پرشور مردم در انتخابات قدرت و استحکام ملی ایجاد می‌کند

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود در مراسم جشن اعیاد شعبانیه انتخابات شورای اسلامی و ریاست جمهوری را مسئله مهم دانست و متذکر شد: بسیج و سپاه در امر انتخابات دخالت نمی‌کند اما مردم را به حضور حداکثری فرامی‌خواند می‌خواند چرا که حضور مردم قدرت و استحکام ملی ایجاد می‌کند.

ماینده ولی‌فقیه در بسیج اقشار و متخصصین با بیان اینکه شرکت در انتخابات هم حق و هم تکلیف است گفت:  این حق از نوع حق حیات و تعیین کننده سرنوشت است چرا که حفظ نظام واجب تلقی می‌شود و به لوازم احتیاج دارد که انتخابات از لوازم آن است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهانی با اشاره به اینکه حضور مردم بعد از انقلاب اسلامی همواره در انتخابات کشور از مرز 50 درصد فراتر رفته است آن را موجب افتخار نظام و کشور دانست و بر استمرار آن تأکید کرد.

کاندیدا برای جمع آوری رأی، خدمات ۳۰ ساله نظام را زیر سؤال نبرند

وی ضمن انتقاد از عملکرد برخی کاندیدا برای کسب آرای مردم خاطرنشان کرد: کاندیدای شورای شهر و ریاست جمهوری بهتر است برای جمع آوری رأی، خدمات ۳۰ ساله نظام را زیر سؤال نبرند و مردم نیز با تدبیر و تعقل و توجه به مناظره‌ها تلاش کنند تا کسی را به ارزش‌ها و فرمایشات امام (ره) نزدیکتر است را انتخاب کنند.

این مقام مسئول با اشاره به حادثه انفجار معدن گلستان در پایان سخنرانی خود گفت: این حادثه و مشابه آن بسیار دردناک و تلخ است که امیدوارم افراد دیگری که گرفتار این حادثه هستند به زودی نجات پیدا کنند.

ارسال نظرات