معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد:

مسمومیت 451 دانشجوی دانشگاه یزد/ 251 نفر در بیمارستان های استان بستری شده اند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از مسمومیت 451 نفر از دانشجویان دانشگاه یزد خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۷۲۸۴
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در مصاحبه بایزد آوا؛از مسمومیت 451 نفر از دانشجویان دانشگاه یزد خبر داد و گفت: تعداد 2000 نفر در نمازخانه دانشگاه و 251 نفر در بیمارستان‌ها بستری شدند که بحمدالله حال عمومی تمامی آن‌ها خوب است و تاکنون همگی دانشجویان بستری در نمازخانه دانشگاه ترخیص شده و 80 درصد دانشجویان بستری در بیمارستان‌ها نیز در حال ترخیص هستند و مابقی نیز تا عصر ترخیص خواهند شد.

علی دهقان با رد شایعاتی در خصوص مشخص شدن علت مسمومیت هم اظهار داشت: هنوز علت خاصی مشخص نشده و کارشناسان معاونت بهداشتی در حال بررسی موضوع بوده که معمولاً 48 تا 72 ساعت طول خواهد کشید.

دهقان خاطرنشان کرد: رعایت دستورات بهداشتی همیشه دردستور کار دانشگاه‌ها بوده و تاکنون در استان یزد با حجم بالای دانشجویی کنترل‌های لازم صورت گرفته است و درباره اتفاق امروز نیز تنها باید منتظر مشخص شدن علت بود.

وی در پایان تصریح کرد: خوشبختانه با همکاری بسیار منسجم بخش‌های ستادی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی یزد و مدیران بیمارستان‌های دولتی و خصوصی توانستیم در کوتاه‌ترین زمان این موضوع را سروسامان دهیم.

گفتنی است بیمارستان‌های سیدالشهدا، شهید صدوقی، مرتاض، شهدای کارگر، شاه ولی شهید رهنمون، مجیبیان، افشار و شهید بهشتی تفت بیمارستان‌هایی بودند که دانشجویان مسموم در آن‌ها بستری شدند.

ارسال نظرات