خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی:

سال گذشته روزانه بیش از سه کیلومتر شبکه گذاری اجرا شده است

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: در سال گذشته یکهزار و 121 کیلومتر شبکه گاز طبیعی برای توسعه گاز رسانی در شهرها و گازرسانی به روستاهای فاقد گاز طبیعی در سطح استان اجرا شده است که به طور متوسط روزانه بیش از سه کیلومتر می باشد.
کد خبر: ۸۸۵۷۳۷۲
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از رواط عمومی شرکت گاز استان، ولی اله دینی طول شبکه گازرسانی استان را بیش از 18 هزار و 800 کیلومتر عنوان و بیان کرد: در چهار سال اخیر بیش از چهارهزار و 289 کیلومتر شبکه گذاری اجرا شده و بیش از 671 روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند.

وی تعداد مشترکین شرکت گاز استان را بیش از یک میلیون و 456 هزار مشترک عنوان کرد و اظهار داشت: از این تعداد بیش از شش هزار مشترک صنعتی بوده که 1317واحد آن در چهار سال اخیر به جمع مصرف کنندکان صنعتی افزوده شده است.

دینی در پایان با اظهار اینکه سال 96 سال پر کاری برای شرکت گاز استان می باشد اضافه کرد: توسعه گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار و روستاهای در مسیر به قوت ادامه دارد و هم اکنون عملیات گازرسانی به 193 روستا در مرحله اجرا و 200 روستای دیگر در مرحله انتخاب پیمانکار می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها