خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی:

ایجاد اشتغال پایدار و افزایش نقدینگی واحدهای تولیدی از رویکردهای اقتصاد مقاومتی

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه ایجاد اشتغال پایدار و افزایش نقدینگی واحدهای تولیدی از رویکردهای اقتصاد مقاومتی است از معرفی 727 واحد تولیدی استان برای دریافت تسهیلات حمایتی دولت به بانک‌های عامل خبرداد.
کد خبر: ۸۸۵۷۳۷۴
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از  ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، علی نواداد در جلسه کارگروه رفع موانع تولید شهرستان بناب، افزود: در سال گذشته تعداد 515 واحد تولیدی در استان برای دریافت تسهیلات پیش بینی شده بود که تاکنون 727 واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

وی با اشاره به بررسی مشکلات برخی واحدهای تولیدی شهرستان بناب، بر همکاری تنگاتنگ کارگروه رفع موانع تولید استان جهت حل مشکلات این واحدها و افزایش ظرفیت تولید و اشتغال آنها تأکید کرد.

نواداد ادامه داد: باید نظام بانکی همگام با دیگر ارگان‌های کشور هزینه‌های تأمین مالی را کاهش دهند تا بتوانند گره‌گشای تولید و تولیدکننده باشند.

وی با تأکید بر اینکه ایجاد اشتغال پایدار و افزایش نقدینگی واحدهای تولیدی از رویکردهای اقتصاد مقاومتی است، افزود: صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاران بخش‌های مختلف اقتصادی برای تصمیم‌سازی کلان ملی باید آمار و اطلاعات دقیق از ظرفیت‌ها و نیازهای بنگاه‌های اقتصادی در اختیار مسئولان اجرایی قرار دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها