با حضور مسئول بسیج سازندگی آذربایجان شرقی؛

خانه محروم در روستای «لیوار بالا» مرند افتتاح شد

فرمانده سپاه مرند در آیین افتتاح این خانه محروم محرومیت زدایی را از اصلی ترین محورهای فعالیت بسیج سازندگی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۵۷۴۴۲
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جواد قهرمان زاده با اشاره به ساخت این خانه، بیان کرد: این خانه محروم با کمک و همکاری بهزیستی، کمیته امداد، بخشداری، قرارگاه بسیج سازندگی سپاه مرند و همکاری خیرین ساخته و تجهیز شده است.

وی افزود: برای ساخت این خانه محروم یکصد میلیون ریال کمیته امداد و 80 میلیون ریال سپاه مشارکت در کنار خیرین مشارکت کردند.

قهرمان زاده این خانه را پنجمین خانه ساخته شده سال گذشته خواند و اضافه کرد: در سال گذشته چهار باب خانه محروم در روستاهای محروم این شهرستان افتتاح و تحویل داده شده بود و این پنجمین خانه است که امسال افتتاح شد.

 

وی از ساخت هشت خانه محروم در سا جاری خبر داد و اظهار داشت: امسال نیز این خانه ها در مناطق محروم با حضور گروه های جهادی ساخته خواهد شد.

فرمانده سپاه مرند در ادامه سخنان خود کار و تلاش برای رضای خدا را از مهم ترین ویژگی جهادگران اردوهای جهادی دانست و گفت : جهادگران ما در مناطق محروم با نیت خالص و به عنوان باقی الصالحات به انجام این کارها و فعالیت ها اقدام می کنند.

قهرمان نزاده با ابراز تاسف از اینکه با گذشت نزدیک به 40 سال از عمر انقلاب همچنان در برخی از استان های کشور نقاط محروم وجود دارد و دانش آموزان در کانکس ها تحصیل می کنند، خاطر نشان کرد: بسیج سازندگی برای رفع محرومیت زدایی از این مناطق محروم و کم برخوردار رسیدگی به این امور را در اولویت برنامه ها و فعالیت های خود قرار داده است.

 

همزمان با هفته بسیج سازندگی یک باب خانه محروم در روستای «لیوار بالا» مرند با حضور مسئول بسیج سازندگی آذربایجان شرقی، فرمانده، مسئول بسیج سازندگی سپاه مرند، مسئولان محلی و اهالی این روستا افتتاح شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار