به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج:

برگزاری اولین جلسه حلقه مربيان صالحین سازمان بسيج مهندسين كشاورزي

اولین جلسه حلقه مربيان صالحین سازمان بسيج مهندسين كشاورزي استان زنجان روز پنجشنبه مورخه 1396/02/14برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۷۴۵۰
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۰

به گزارش  سازمان بسیج مهندسین کشاورزی استان زنجان، به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج اولین جلسه حلقه مربيان صالحین سازمان بسيج مهندسين كشاورزي استان زنجان با حضور حجت السلام والمسلمین رحیمی نیا "سر مربی صالحین" روز پنجشنبه مورخه 1396/02/14برگزار شد.

حجت السلام والمسلمین رحیمی نیا "سر مربی صالحین" در ایتدای جلسه خطاب به مربیان کانونها گفت: بررسی عملکرد خود و تهذیب نفس جزو ضروریات زندگی بشریت محسوب می شود.

وی در ادامه با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) در دستیابی انسان به عاقبت بخیری گفت: چنگ زدن به ریسمان الهی و کار را برای رضای خدا انجام دادن، خدا را همواره ناظر بر اعمال خویش دیدن، راضی بودن به عطای پروردگار و خوش ظن و خوش گمان بودن از عوامل عاقبت بخیری انسان طبق فرمایش امام صادق (ع) می باشند.

رحیمی نیا در بخش دیگری از سخنان خود به وظیفه بسیجی اشاره و افزود: دین شناسی، معرفت شناسی و تمیز دادن بین حق و باطل از وظایف مهم یک بسیجی است.

وی همچنین با اشاره به مسائل روز کشور و مسئله انتخابات خاطرنشان کرد: اساس و اصول ماندگاری انقلاب اسلامی حضور همه جانبه آحاد ملت در همه صحنه ها از جمله شرکت در پای صندوق های رای می باشد که در این دوره نیز همچون ادوار گذشته با لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) باید حضور پر شور و شکوه و حداکثری و انتخاب اصلح را داشته باشیم.

رحیمی نیا در پایان با اشاره به برنامه ها و سیاستهای بسیج مهندسین کشاورزی گفت: بسیج مهندسین کشاورزی بایستی پل ارتباطی بین جهاد کشاورزی و  بهره برداران بوده و با جدیت کامل در پیشروندگی و پیشبرندگی ماموریتهای جهادکشاورزی بصورت جهادی و بسیجی وار اجرا نمائیم.

لازم به ذکر است در این جلسه حاج آقا محمدی "جانشین معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه انصارالمهدی(عج)" حضور داشتند.


 


ارسال نظرات