خبرهای داغ:
شهردار تبریز:

فضای کلی شهر، مهیای جشن‌های پرشور نیمه‌شعبان است

شهردار تبریز با اشاره به تدارک گسترده شهرداری تبریز برای برگزاری پرشور جشن‌های نیمه‌شعبان، گفت: فضای کلی شهر، مهیای جشن‌های پرشور نیمه شعبان است.
کد خبر: ۸۸۵۷۶۵۸
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجف با بیان این مطلب اظهار داشت: دستورالعمل فضاسازی و تزئین محیطی شهر که از مدت‌ها قبل، به مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری تبریز ابلاغ شده، جلوه کلی میادین اصلی و بافت تاریخی شهر را دگرگون کرده است.
وی اضافه کرد: این اقدامات در آستانه نیمه‌شعبان، در سایر مسیرها و محلات نیز بارز بوده و در کنار مشارکت عمومی شهروندان در سطح مساجد و محلات، شهر را مهیای جشن باشکوه نیمه‌شعبان کرده‌است.
  نجفی تصریح کرد: همزمان با نیمه‌شعبان، جشن باشکوه ولادت حضرت بقیه‌الله‌الاعظم(عج) با اجتماع باشکوه شهروندان متدین تبریزی و برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری، در میدان ساعت برگزار می‌شود.
شهردار تبریز با بیان این‌که در روزهای منتهی به نیمه‌شعبان، شاهد برپایی ایستگاه‌های صلواتی در ۱۲ نقطه شهر خواهیم بود، اظهار داشت: پذیرایی متناسب از شهروندان، توزیع اقلام فرهنگی و پخش سرودها و مدیحه‌سرایی‌های هنری، از جمله برنامه‌هایی است که تدارک فرهنگی شهرداری تبریز در جای‌جای شهر، پررنگ‌تر خواهد کرد.
وی با اشاره به حمایت شهرداری تبریز از تشکل‌های مردم‌نهاد فرهنگی و مذهبی، خاطرنشان کرد: جشن‌‌‌های مردمی سطح شهر، با حمایت اداره‌کل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز، ظرفیت مهمی است که پس از برگزاری در روز میلاد امام عصر(ع)، به نماز باشکوه جمعه ختم می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها