جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

جبهه استکبار در تقابل همه جانبه با جبهه انقلاب است

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در جمع بسیجیان چهارمحال و بختیاری گفت:‌با تمام قوا در برابر دنیای دشمنان انقلاب اسلامی می ایستیم.
کد خبر: ۸۸۵۷۷۳۸
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سفر به بام ایران در گردهمایی بسیجیان و پیشکسوتان ایثار و شهادت که در حسینیه حضرت امام خمینی(ره) تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد، به تشریح مسایل مهم روز پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالله حاجی صادقی، با تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن میلاد قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف، گفت: سه ماه رجب، شعبان و رمضان بهترین فرصت برای نتیجه گرفتن انسان در مسیر بندگی و عبودیت خداوند متعال است.

وی، با اشاره به اهمیت بهره مندی از فیوضات ماه میهمانی خداوند و لیالی قدر در ماه مبارک رمضان ، به مسئله انتخابات در 29 اردیبهشت اشاره کرد و شرکت حداکثری آحاد مردم در انتخابات را مایه یأس و ناامیدی برای دشمنان انقلاب اسلامی اعم از؛ آمریکا و اسرائیل و صهیونیسم بین الملل خواند.

این مقام مسئول افزود: هیچ کس نباید نسبت به انتخابات و حضور پرشور مردم بی تفاوت باشد و بحمدالله در استان ولایتمدار چهارمحال و بختیاری همواره شور حضور وجود داشته است.

دکتر حاجی صادقی در اهمیت بالای انتخابات گفت: حضور مردم در صحنه های مختلف بویژه انتخابات به تقویت نظام و انقلاب کمک می کند و سرنوشت پیشرفت و آبادانی بیشتر کشور در آینده را رقم می زند.

وی، با اشاره به تقابل جبهه استکبار با جبهه انقلاب در این برهه از زمان و اینکه "‌با تمام قوا در برابر دنیای دشمنان انقلاب اسلامی می ایستیم"، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که رسالتش حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن می باشد، با تمام قدرت برابر تمام دنیای دشمنان می ایستد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی، گفت:‌در برابر تعرض به رأس نظام و انقلاب نمی توانیم ساکت باشیم. امروز مسلم و مالک اشتر امام زمان دارای عقبه قوی است. حضرت قمربنی هاشم علیه السلام نیز الگوی جبهه انقلابیون است.

وی، فرهنگ پاسداری را ایستادگی در برابر دشمن برای حفظ انقلاب و ارزش های اسلامی دانست و تأکید کرد: سپاه خود را هزینه جریانات سیاسی نمی کند؛ ولی درس عاشورایی که آموخته ایم این است که غیرت دینی و غیرت حسینی داشته باشیم و نگذاریم کوچک ترین تعرضی به فرزندان حضرت زهرا سلام الله علیها صورت بگیرد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به ویژگی های مدیران تراز نظام اسلامی نیز اشاره کرد و گفت:‌هر مسئول در نظام اسلامی باید 5شرط داشته باشد،‌که نخستین آن تعبَّد نسبت به اسلام است. یعنی دنبال این نباشد که نسخه خود را از غربی ها بگیرد؛ زیرا هر بلایی که سرما آمده به خاطر فاصله گرفتن از اسلام بوده است.

دکتر حاجی صادقی، اضافه کرد: تبعیت مطلق از ولیّ فقیه از دیگر شرایط مسئولان در نظام اسلامی است. همه باید برای تحقق اراده ولایت بکوشیم و مدیران بدانند که مجری قوانین در نظام ولایی هستند. داستان حضرت خضر و موسی علیه السلام در قرآن برای همین موضوع بیان شده است. وقتی هم پای ولی خدا می روی، اعتراض و سوال معنایی ندارد. نشانه بزرگ بصیرت حضرت عباس علیه السلام ، اطاعت پذیری او از امام زمان بود،‌که بهتر از حضرت موسی علیه السلام نیز عمل کرد.

وی، گفت: خدمتگزاری نسبت به مردم از دیگر شرایط مسئولان در نظام اسلامی است. مسئول باید در واقع خود را نوکر مردم بداند؛ نه اینکه وقتی در بین مردم است ابراز ارادت کند؛ ولی هنگامی که پشت میزش می رود در حق آنها خیانت روا دارد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، مقاومت نسبت به دشمن و نلرزیدن برابر دشمن، روی پا ایستادن و اشداء بودن علیه دشمنان و پرهیز از انفعال برابر دشمن را چهارمین ویژگی و شاخصه مهم مسئولان در نظام اسلامی بیان کرد و توانمندی برای اداره امور را از دیگر شاخصه های مدیران تراز انقلاب اسلامی برشمرد.

وی،‌در پایان این گردهمایی به سوالات حاضران پیرامون مسایل روز داخلی و منطقه ای پاسخ گفت.

ارسال نظرات