حجت الاسلام کریمی در بازدید از طرح فتح بسیجیان حوزه امام علی(ع) ناحیه ثارالله یزد:

آمادگی و حفظ انسجام بسیجیان برای حضور در میدانها؛ مهم وسرنوشت ساز است

کریمی به ویژگیهای یک بسیجی مد نظرامام خامنه ای اشاره وافزود :حضورموثرشما بسیجیان در عرصه های تاثیر گذارسرنوشت سازی همچون فرو نشاندن فتنه های 78و88بسیج را عامل مهم بازدارنده انحطاط جامعه اسلامی بر شمرد
کد خبر: ۸۸۵۷۹۵۶
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، "حجت الاسلام کریمی" مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه ثارالله از دوره دو روزه طرح فتح بسیجیان حوزه امام علی(ع) این ناحیه که در تاریخ های 16 و 17 اردیبهشت ماه برگزارشد بازدید بعمل آورد.

دراین بازدید حجت الاسلام کریمی ضمن تقدیر و تشکر از حضور بسیجیان در این طرح بر تقویت و آمادگی جسمانی نیروهای بسیجی تاکید کرد.

وی در ادامه به ویژگی های یک بسیجی مد نظر امام خامنه ای اشاره و افزود :حضور موثر شما بسیجیان در عرصه های تاثیر گذار سرنوشت سازی همچون فرو نشاندن فتنه های 78و88 بسیج را عامل مهم بازدارنده انحطاط جامعه اسلامی بر شمرد و افزود :هرچه با عتاب وتندی بیشتری بر بسیج بتازند مشخص است که راه بسیج راه امام عزیزمان وشهدای گرانقدرانقلاب است.

کریمی درادمه گفت : اگرچه این طرح ها که اجرا می شود جنبه فعالیتی در بسیج دارد ولی در کل که نگاه کنیم یک آمادگی و حفظ انسجام برادران بسیجی برای حضور در میدانهای مهم وسرنوشت ساز است.

وی در خصوص افسران جنگ نرم به جوانان بسیجی شرکت کننده در طرح رزم تونفا گفت : شما باید در عمل ثابت کنید که پشتیبان ولایت فقیه هستید و راه ثابت کردن این ادعا حضور موثر و فعال در مساجد و انتشار مطالب موافق با مصالح نظام اسلامی در جراید وروز نامه ها وفضای مجازی است ، چرا که امروز دشمنان انقلاب واسلام ازاین ناحیه به ما ضربه می زنند که برخی مساجد را افراد دیندارسکولار و فضای مجازی را نیز افراد طرفدارغرب مصادره کرده اند.

درپایان فرمانده ناحیه ثارالله هم دراین بازدید آمادگی جسمانی و دفاعی را برای تمامی نیروهای مسلح لازم و ضروری دانست و افزود: استعمار در کشورهایی که نیروهای نظامیش از آمادگی های لازم برخوردار نباشند به مراتب از دیگر کشورها بیشتر می باشد.


ارسال نظرات