مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی(عج) زنجان:

حضرت امام علی (ع) میوه ای از آن درخت پاک و شجره طیبه بود

کد خبر: ۸۸۵۸۲۵۶
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی(عج) زنجانبا اشاره به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت امام علی (ع) گفت: علی یک چشمه و یک خورشید و یک مرکز و یک شعاع خورشیدی از کعبه بر بام تابیدن گرفت و آن امام همام انفجاری از فجر انسانیت و خیر و برکت پدید آمد .

حجت الاسلام نجفی افزود: خداوند آیه اكمال دین و اتمام نعمت را بنا بر محكم ترین روایات كتب شیعه و سنّى، و اقرار هزاران دانشمند و اهل علم، و خداوندان درایت و روایت به همین خاطر نازل كرد، كه مردمان تا روز قیامت بدانند دیندارى بدون قبول ولایت و سرپرستى و دلالت و راهنمایى امام على علیه السلام، كارى ناقص و ناتمام بوده، و این گونه دیندارى مورد رضاى حق نیست، و دین بدون امام على علیه السلام قدرت این را ندارد كه صاحبش را به رضایت و جنّت خدا برساند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت ولایت علی(ع) اظهار داشت: در اهمیت ولایت داشتن ایشان همین بس که همه انسانها بخاطر این موضوع در روز قیامت بازخواست خواهندشد. شیخ صدوق به اسناد خود روایت کرده است که رسول خدا صلی الله علیه وآله فرمود: در این آیه شریفه(( ‏وَ قِفُوهُمْ إِنَّهُمْ مَسئولون‏ )) مقصود، سئوال از ولایت‏ امام على‏ علیه السّلام است.

این مقام مسئول ادامه داد: رسول خدا صلی الله علیه وآله فرمود: ولایت‏ على‏ بن ابى طالب، ولایت خداست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درتیپ در پایان در جمع کارکنان تیپ گفت : در ایمان و اخلاق و عمل هر انسانى، جلوه دادن ولایت و بصیرت و امامت و هدایت امام على علیه السلام واجب است، كه درخت دیندارى و عبادت، و شجره حیات بدون ولایت امیرالمومنین على علیه السّلام در دنیا و آخرت میوه نمی دهد .

ارسال نظرات