قاضی پور در گفتگو با «بسیج»:

مدیران با حقوق های نجومی در پی سست کردن پایه های نظام اسلامی هستند

نادر قاضی پور گفت: حقوق بگیران نجومی منشا بروز فساد اقتصادی در کشورمان هستند ولی مردم اجازه نمی‌دهند تا مدیرانی با حقوق های نجومی در پی سست کردن پایه های نظام اسلامی باشند.
کد خبر: ۸۸۵۸۴۳۰
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۰
مدیران با حقوق های نجومی در پی سست کردن پایه های نظام اسلامی هستند

نادر قاضی پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: مدیرانی که حقوق های نجومی را دریافت می‌کنند منشا بروز فساد اقتصادی در کشورمان هستند این در حالی است که تبعیض در هیچ یک از احکام اسلامی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه سرمایه داران خودکامه نباید اقتصاد کشور را در اختیار بگیرند افزود: برخی مدیران در پی راه اندازی حکومت ساسانی هستند از اینرو با تغییرات قانونی در پی استبداد و ظلم آفرینی به اقشار کم درآمد هستند تا عموم مردم را نسبت به ساختار نظام دچار انزجار کنند.

وی در ادامه بیان داشت: باید مدیرانی که سفره معاویه باز کرده و با بهره گیری از بیت المال تفاوت طبقاتی در جامعه ایجاد می‌کنند از سوی دولت برخورد محکم شکل بگیرد و این روش را به مدیران و وزیران در دولت آینده هم یادآوری کرد که مردم اجازه نمی‌دهند تا مدیرانی با حقوق های نجومی در پی سست کردن پایه های نظام اسلامی باشند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از پاداش هیات مدیره شبکه بانکی افزود: پاداش 5 درصدی هیات مدیره بانک ها، دربرگیرنده رقم بالایی است لذا نمی‌تواند در برابر حقوق‌های نجومی برابری کند و قیاس مع الفارق تخم مرغ در برابر شترمرغ است.

قاضی‌پور در خاتمه افزود: باید مدیرانی که حقوق های نجومی دریافت می‌کنند پاسخگویی مناسب برای میزان حجم کار و چگونگی میزان حقوق غیرقانونی را داشته باشند این در حالی است که اثرات نابرابری حقوق و دستمزد بین مدیران و سایر مردم نوعی ظلم محسوب می‌شود این در حالی است در حکومت علوی و روش انقلابی رهبران مان، ساده زیستی تاکید و اجرایی شده است.

ارسال نظرات