خبرهای داغ:

گرامیداشت هفته معلم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر

آیین گرامیداشت هفته معلم با شرکت اساتید و دانشگاهیان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار و از اساتید این واحد دانشگاهی تجلیل شد.
کد خبر: ۸۸۵۸۴۵۳
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در این آیین ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تبریک هفته معلم بر زنده نگهداشتن یاد و نام شهید مطهری و استفاده از آثار ایشان در دانشگاه ها تأکید کرد.

نادر اسدی با اشاره به نزول اولین آیات الهی مرتبط با تعلیم و تربیت و همچنین فلسفه بعثت پیامبر اکرم(ص) و ارتباط آن با مساله تربیت، پاسداشت جایگاه والای معلم در جامعه را مورد تاکید قرار داد و از اساتید واحد اهر به جهت مشارکت هرچه بیشتر در ارائه راهکارهای موثر علمی جهت حل مسائل و مشکلات جاری دانشگاه دعوت کرد

وی با اشاره به اجلاس روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به اولویت سه محور دانش، فرهنگ و اقتصاد در دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و خواستار دید علمی نسبت به هر سه محور شد.

اسدی با اشاره به فعالیت های اقتصادی در دانشگاه و زمان بر بودن ثمردهی این فعالیت ها از راه اندازی سوله های تولید قارچ خوراکی، فعالیت مرکز رشد، برون سپاری سلف سرویس، قطع یا تغییر نوع همکاری با برخی اساتید، کاهش هزینه های عمرانی و ... بعنوان اقدامات شاخص در راستای کاهش هزینه و افزایش درآمد خارج از شهریه یاد کرد.

وی در پایان با تاکید بر اولویت کاهش هزینه بر تولید درآمد پیشنهاد داد اقتصاد فرهنگ محور یا اقتصاد فرهنگ بنیان در دستور کار واحدهای دانشگاهی قرار داده شود.

در پایان این آیین از روسای پیشین دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر(آقایان دکتر رسولی، جمشیدی، حکیمی، رضائی، خلیلی) از اساتید این واحد دانشگاهی تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها