آغاز سلسله نشست های تخصصی" سه شنبه های تاتر" در لرستان

نخستین جلسه نشست های تخصصی نقد و بررسی آثار نمایشی با عنوان "سه شنبه های تاتر " در تالار ماه حوزه هنری لرستان برگزار شد
کد خبر: ۸۸۵۸۵۱۳
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۱


به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، اولین جلسه از سلسله نشست های تخصصی سه شنبه های تاتر  در تالار ماه حوزه هنری لرستان برگزار شد.
مسول واحد نمایش حوزه هنری لرستان ضمن اعلام این خبر گفت: سه شنبه های تاتر عنوان برنامه ای است که سه شنبه پایانی هر ماه ضمن پخش یک اثر نمایشی به نقد و بررسی آن با حضور کارگردان، بازیگران و سایر عوامل نمایش می پردازد. نخستین جلسه این برنامه که عصر دیروز برگزار شد اختصاص داشت به پخش و نقد نمایش " خنکای ختم خاطره " تولید واحد نمایش این حوزه به کارگردانی امین ابراهیمی که با حضور کارگردان، بازیگران و دیگر عوامل این اثر نمایشی مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
مینا سپهوند افزود: نمایش لرستان در سال های اخیر پیشرفت های چشمگیری داشته و کسب عناوین برتر از جشنواره های معتبر ملی ماه و جشنواره بین المللی فجر توسط هنرمندان جوان لرستانی آینده روشنی را پیش روی این هنر تاثیرگذار در لرستان قرار داده است. باید توجه داشت که وجود زير ساخت ها در هنر نمایش از اهمیت ویژه ای برخوردار است و ساخت و تجهیز سالن آمفی تئاتر حوزه هنری لرستان در سال گذشته امکان فعالیت های نمایشی را بصورت حرفه ای تر برای فعالان این عرصه فراهم آورده است. ما در سه شنبه های تاتر تلاش می کنیم آثار نمایشی تولید شده در حوزه هنری لرستان در سالهای اخیر را با حضور اساتید توانمند به نقد بکشانیم که این موضوع قطعا بر ارتقای سطح کیفی آثار تاثیر گذار خواهد بود.
گفتنی است در نخستين جلسه "سه شنبه های تاتر " استاد نصرت اله مسعودی، استاد اسفندیار ملایری و جمعی از فعالان تاتر لرستان حضور داشتند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات