خبرهای داغ:

همایش فصلی بسیج در اندیمشک برگزار شد

سرهنگ پاسدار حسن دهقان در همایش فصلی بسیج که در سالن جلسات سد کرخه برگزار شدگفت:مجموعه بسیج در موضوعات مورد نیاز انقلاب و با اطاعت از رهبر معظم انقلاب به حفظ و پاسداری از آنها خواهد پرداخت.
کد خبر: ۸۸۵۸۷۲۹
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳

سرهنگ پاسدار حسن دهقان در همایش فصلی بسیج که در سالن جلسات سد کرخه برگزار شدگفت:مجموعه بسیج در موضوعات مورد نیاز انقلاب و با اطاعت از رهبر معظم انقلاب به حفظ و پاسداری از آنها خواهد پرداخت.

مسئول کانون بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت ناحیه اندیمشک گفت:بسیج بازوی پرتوان دفاع از انقلاب و نظام است که آنها پرچمداران حماسه و ایثار در دفاع مقدس و عرصه های مختلف حیات نظام اسلامی بوده و هستند.

سرهنگ حسن دهقان افزود:تلاش بسیج پیشکسوتان برای با ایجاد زمینه لازم برای حضور و ایفای نقش سازمان یافته این قشر در زمینه های مورد نیاز انقلاب اسلامی است.

مسئول کانون بسیج پیشکسوتان اندیمشک گفت: این کانون با راه اندازی کمیته های فرهنگی، دفاعی و امنیتی، ورزش و آموزش، امر به معروف و نهی از منکر، تالیف کتب و ثبت تجارب روایتگری، شناسایی راوی دوران دفاع مقدس و تشکیل حلقه های صالحین در حال فعالیت می باشد.

مسئول سیاسی ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گرد پاسدار سید مسعود موسوی منش نیز در این برنامه به ایراد سخنرانی و روشنگری پیرامون انتخابات و پاسخ به برخی سوالات  پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها