فرمانده سپاه استان البرز:

حضور گسترده در انتخابات ضامن تداوم اقتدار کشور است

سردار مولایی گفت: یکی از نشانه‌های همدلی در میان مردم، حضور گسترده اقشار مختلف در پای صندوق‌های رای است و این حضور به طور قطع ضامن تداوم اقتدار هر کشوری به شمار می‌آید.
کد خبر: ۸۸۵۸۸۳۱
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار سیدیوسف مولایی در خصوص حضور مردم در انتخابات اظهار داشت: دشمنان اسلام و انقلاب سال‌ها است برای جدایی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال توطئه هستند.

حضور گسترده در انتخابات ضامن تداوم اقتدار کشور است

وی افزود: در حال حاضر هزاران سایت اینترنتی، فضای مجازی، شبکه‌های ماهواره‌ای به طور مداوم علیه باورهای نسل جوان توطئه کرده و با تولید برنامه‌های مختلف‌،‌ می‌خواهند جوانان ما را از دامان انقلاب دور کنند.

این فرمانده ارشد نظامی تصریح کرد: دشمن به خوبی می‌داند که اتحاد و همدلی مردم ایران و ولایت‌مداری این ملت، عامل اصلی اقتدار ایران اسلامی است.

مولایی گفت: به همین دلیل در حال توطئه و دسیسه هستند و نمی‌خواهند اتحاد و همدلی ملت سرافراز ایران اسلامی تداوم داشته باشد.

وی بیان داشت: یکی از نشانه‌های همدلی در میان مردم، حضور گسترده اقشار مختلف در پای صندوق‌های رای است و این حضور به طور قطع ضامن تداوم اقتدار هر کشوری به شمار می‌آید.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز تاکید کرد: همه ما باید با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای و انتخاب نامزد اصلح، در راه سربلندی و عزت ایران اسلامی گام برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها