امام جمعه موقت خرم آباد:

انتخابات مظهر حماسه سیاسی ملت است

امام جمعه موقت خرم آبادگفت : ما در حال وارد شدن به عرصه سرنوشت ساز، نقطه عطف کشور و پیچ تاریخی هستیم و به طور حتم ناامنی ها می تواند دشمن را امیدوار کند.
کد خبر: ۸۸۵۸۸۵۸
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ؛ حجت الاسلام متقی نیا در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد در مصلای الغدیر بر گزارشد با بیان اینکه اهداف کوتاه مدت رژیم صهونیستی و همچنین حامیان وی مانند آمریکا و کشورهای غربی برهم زدن امنیت کشورهای مسلمان و همچنین ایران است اظهار داشت : این در حالیست که با حضور حکیمانه مقام معظم رهبری و همچنین همراهی و حضور در صحنه مردم رژیم صهیونیستی و حامیان وی به این هدف دست پیدا نخواهند کرد.

وی افزود : رژیم صهیونیستی و حامیان وی به دنبال این هستند با استفاده از کوتاهی بعضی ها اقدام به ایجاد ناامنی در کشور کنند؛ سخنان برخی افراد که در تریبون ها شنیده می شود منافع و مصالح ملی را زیر سوال می برد و دشمن را امیدوار می کند.

امام جمعه موقت خرم آباد اهداف میان مدت دشمنان را شک اقتصادی به ایران و ناامید کردن مردم از آینده و اقتصاد کشور عنوان کرد و گفت: راه مقابله با این اهداف پایبندی به قانون از طرف همه و پرهیز از هر گونه اقدام غیر قانونی توسط عوامل اجرایی کشور است.

حجت الاسلام متقی نیا با تاکید بر ضرورت توجه به امنیت و آرامش انتخابات بیان کرد: ما در حال وارد شدن به عرصه سرنوشت ساز، نقطه عطف کشور و پیچ تاریخی هستیم و به طور حتم ناامنی ها می تواند دشمن را امیدوار کند.

وی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری در ایران با سایر انتخابات ها متفاوت است چرا که در این انتخابات فرد انتخاب نمی شود گفت: در این انتخابات، رئیس جمهور مدیران دیگر را انتخاب می کند.

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به اینکه انتخابات مظهر حماسه سیاسی، اراده ملت، اقتدار نظام، مردم سالاری دینی و امنیت کشور است خاطر نشان کرد: در این راستا باید به شاخص ها توجه شود و بر اساس بیانات مقام معظم رهبری وظیفه هر کسی که ایران را دوست دارد و عشق به کشور دارد باید در انتخابات شرکت کند.

وی با تاکید بر اینکه لرستان و شهر خرم آباد دارای افراد نیازمند فراوانی است که کاندیداهای شوراها می توانند به جای انجام این تبلیغات پرهزینه به این افراد کمک کنند تصریح کرد : کاندیداها به جای تبلیغات نجومی اقدام به کمک کردن به این نیازمندان کنند و به جای مسابقه در تبلیغات بی حساب و کتاب، مسابقه خدمت رسانی داشته باشند.

انتهای پیام /z
ارسال نظرات