سند 2030 به بهانه توسعه پایدار دین‌زدایی و فرهنگ‌زدایی در پی دارد

امام جمعه سامان با بیان اینکه سند 2030 یک خیانت به ملت است گفت: این سند و به بهانه توسعه پایدار دین‌زدایی و فرهنگ‌زدایی را در پی دارد
کد خبر: ۸۸۵۸۸۶۵
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محسن ملکپور امروز در خطبه‌های نماز جمعه سامان با تبریک ولادت باسعادت حضرت ولی‌عصر (عج) و تشریح وظایف منتظران امام زمان (عج) اظهار کرد: ائمه روح کلی عالم وجودند و بر اعمال ما  اشرافیت کامل دارند و بدون شک ولی‌عصر( عج) بر تمامی اعمال ما احاطه و اشرافیت کامل دارد و مؤمن باید با در نظر گرفتن این موضوع مراقب اعمال و رفتار خود باشد.
وی با تأکید بر اینکه تقوا نیرویی است که زمینه‌ساز کارهای نیک و خیر است، عنوان کرد: تقوا مشخص کننده مسیر و راه مفید برای انسان است و انسان باتقوا به‌دنبال مسیر‌های مضر نمی‌رود.
امام جمعه سامان با اشاره به مناسبت‌های پیش‌رو، خاطرنشان کرد: در 23 و 24 اردیبهشت دو اتفاق تاریخی در ایران رخ داد، که لغو دو امتیاز کاپیتولاسیون و لغو امتیاز تنباکو طبق فتوای علمای آن‌زمان بود و این نشان‌دهنده این است که کشور‌های استعماری پس از گذشت این‌همه سال دست از دنبال کردن منافع خود در ایران نکشیده‌اند.
ملکپور ادامه داد: هر چه به زمان انتخابات 29 اردیبهشت در کشور نزدیک می‌شویم توطئه‌های نظام سلطه با محوریت آمریکا و صهیونیسم بیشتر می‌شود و از طرف دیگر نفوذ در مراکز اصلی تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر در کشور بیشتر نمایان می‌شود.
وی با تأکید بر پرده‌برداری رهبر معظم انقلاب از سند 2030 یونسکو، خاطرنشان کرد: طبق این سند و به بهانه توسعه پایدار دین‌زدایی و فرهنگ‌زدایی را در پی دارد و طبق این سند در ایران هم‌جنس‌گراها می‌توانند کلاس آموزشی داشته باشند و این سند بدون اطلاع از شورای انقلاب فرهنگی به وزارت آموزش و پروش جهت اجرا ابلاغ شده بود.
خطیب نماز جمعه سامان با اشاره به اینکه مسؤولانی که این سند را امضا و جهت اجرا ابلاغ کردند مصداق خیانت هستند، تصریح کرد: اگر امام خامنه‌ای مدظله‌العالی با هوشمندی تمام جلوی این‌گونه مسائل را در کشور نمی‌گرفتند، صاحبان اندیشه‌های غربی که افرادی بزدل و منفعل هستند کشور را به غرب فروخته بودند.
ملکپور اضافه کرد: اکنون که در آستانه انتخابات هستیم کاندیداهای محترم ریاست جمهوری و ستاد‌های منتسب به آنان متانت در گفتار و رفتار را در عدم خدشه به حریم دفاعی و نظامی کشور رعایت کنند.
وی با تأکید بر اینکه رعایت واجبات شرعی از ارزش‌های اعتقادی و انقلابی ما است، افزود:  ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران و حفظ آن جز خط قرمز‌های ما است و کسانی که خود را در معرض رأی مردم قرار داده‌اند باید در صیانت و پاسداری از این ارزش‌ها بکوشند.
خطیب نماز جمعه سامان در پایان گفت: مسأله انتخابات نباید آن‌چنان ما  را مشغول کند که از اوضاع منطقه، جهان اسلام و توطئه‌های سران استکبار غافل شویم در صورتیکه رئیس جمهور آمریکا در اولین سفر خارجی خود به کشور عربستان سفر کرده است و این نکته نباید از دید ما مغفول واقع شود.

ارسال نظرات