امام جمعه بیرانشهر :

انتخابات یک امر سیاسی و عبادی است.

امام جمعه بیرانشهر گفت : در بعد عبادی حضور درانتخابات یک وظیفه است و از نشانه های عبادت الهی است ودر بحث سیاسی آن موجب عزت و اقتدار ملی خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۵۸۸۹۹
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ؛ حجت الاسلام محمد نظری امام جمعه بیرانشهر با اشاره به انتخابات 29 اردیبهشت گفت : در این انتخابات دشمن مصمم شده است که آن را به چالش بکشاند.

وی بابیان اینکه انتخابات یک امر عبادی و سیاسی است گفت : در بعد عبادی حضور درانتخابات یک وظیفه است و از نشانه های عبادت الهی است ودر بحث سیاسی آن موجب عزت و اقتدار ملی خواهد شد.

خطیب نماز جمعه بیرانشهر با اشاره به اینکه فساد وفحشا در جامعه بیداد می کند تصریح کرد: ما باید با حضور خود یک فرد اصلح و شایسته را انتخاب کنیم که درد جامعه را بفهمد ومشکل گشا باشد.

وی به رو شدن سند 2030 که پنهان کاری ریس جمهور فعلی امضا شد ه بود اشاره کرد عنوان کرد: آقای ریس جمهور با این پنهان کاری تیشه به ریشه اسلام می زنید اگر نمی توانید به اسلام ومردم خدمت کنید حداقل خیانت نکنید.

نظری خاطر نشان کرد : به کسی رای بدهیم که فردای قیامت در پیش پیغمبر شرمنده نباشیم.

وی همچنین خطاب به بعضی از استانداران و فرمانداران که از امکانات اداری کشور در حمایت از یک کاندیدای خاص استفاده می کنند گفت : من این کار را محکوم می کنم و نصیحت من به آنها این است که آخرتتان را به دنیای دیگران نفروشید.

 انتهای پیام /Z
ارسال نظرات