امام جمعه شهرستان قائم‌شهر:

خداوند با ظهور حجت، حق را ظاهر و باطن را خاموش می‌کند

آیت‌الله علی معلمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه با بیان اینکه شب نیمه‌شعبان از با فضلیت‌ترین شب‌ها پس از شب قدر است، اظهار کرد: خداوند با ظهور حجت، حق را ظاهر و باطن را خاموش می‌کند.
کد خبر: ۸۸۵۸۹۰۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج ما زندران، آیت‌الله علی معلمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه با بیان اینکه شب نیمه‌شعبان از با فضلیت‌ترین شب‌ها پس از شب قدر است، اظهار کرد: خداوند با ظهور حجت، حق را ظاهر و باطن را خاموش می‌کند.

وی با اشاره به آینده‌نگری‌های واقع بینانه امام خمینی(ره)، عنوان کرد: امام گفته بودند، چه در میان شما باشم و چه نباشم نگذارید اشتباه مشروطیت تکرار شود و نگذارید انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان بیفتد.

امام جمعه شهرستان قائم‌شهر تصریح کرد: آیا امروز کسانی است که در حفظ نظام سهم دارند و با گرفتن جان بر دست از امنیت کشور دفاع می‌کنند، در اداره کشور سهم دارند، که اگر داشته باشند بسیار اندک است.

معلمی با بیان اینکه وزارت اطلاعات خدمات برجسته‌ای در تاریخ انقلاب دارد، اظهار کرد: امیدوارم به روزی برسیم که مراکز تصمیم‌گیری به این فکر بیفتند که وزیر وزارت اطلاعات از داخل این دستگاه و وزیر دادگستری از درون دستگاه قضا انتخاب شوند.

وی ادامه داد: وقتی وزیر یک وزارتخانه‌ای از بیرون انتخاب می‌شود خواه یا ناخواه ملاحظه دولت و رئیس جمهور را می‌کند.

معلمی خاطرنشان کرد: این تشکیلات خدمات بزرگی داشته و دارد و باید استعداد خود را همواره حفظ کند.

وی افزود: وزارت اطلاعات از وزارتخانه‌هایی است که باید ثبات داشته باشد چرا که دشمن از ۲۰ سال قبل سرمایه‌گذاری و امروز از آن بهره‌برداری می‌کند و نمی‌شود با سلیقه چهار یا هشت ساله این همه مسائل پیچیده دشمنان را خنثی کرد.

امام جمعه قائم‌شهر با بیان اینکه این ایام نگران یک جریان هستم که سابقه نداشت، اظهار کرد: آن جریان تاثیرگذاری بر افکار مردم است.

وی ادامه داد: انتخابات مال مردم است و آنها باید در شرایطی خوب با خونسردی و همراه با آرامش حرف‌های کاندیداها را بشنوند، سوابق کاری را ببینند و سپس انتخاب کنند.

معلمی خاطرنشان کرد: در این ایام به وسیله سایت‌های دولتی و سفرهایی که از بودجه دولت تأمین می‌شود، همه وزرا مشغول کار تبلیغاتی هستند.

وی افزود: وزیر دادگستری می‌گوید دولت در دو سال گذشته 600 و ۲۷ هزار شغل ایجاد کرده است، این در صورتی است که وزیر دادگستری باید در مورد مسائل قضایی صحبت کند و به دنبال مشکلات وزارتخانه خود باشد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انتخابات جمعه آتی حداقل سرنوشت چهار سال آینده کشور را مشخص می‌کند، اظهار کرد: هم باید در این انتخابات حضور داشت، هم رأی داد و هم سعی بر انتخاب اصلح داشت.

وی ادامه داد: الان فرد ملاک نیست بلکه مجموعه‌ای که دور رئیس جمهور منتخب جمع می‌شوند بیشتر ملاک است.

معلمی تصریح کرد: رئیس‌جمهور باید کسانی که علاوه بر دیانت، تقوا، سالم و پاک بودن بهتر بتوانند به کشور و ملت خدمت را کنند را جمع کند و در نهایت از اعضای دولت او فیش‌های نجومی خارج نشود.

وی افزود: فیش‌های نجومی از مظاهر اندیشه ناسازگار با روح انقلاب، وصیت نامه امام (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

امام جمعه شهرستان قائم‌شهر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر این که خطر جنگ را حضور مردم از کشور دور کرد، اظهار کرد: در برابر دشمن جز پایداری،مقاومت و فریاد حق طلبانه داشتن چاره دیگری نداریم.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب از اجرایی نشدن سند تحول آموزش و پرورش گله‌مند هستند، گفت: پذیرش بی‌سروصدای سند ۲۰۳۰ که در آن اجازه تبلیغ هیچ دینی در مدارس داده نمی‌شود و حتی باید به دانش‌آموزان ابتدایی نیز آموزش جنسی داده شود، که این مورد خطرناک‌تر و سنگین‌تر از پذیرش قرارداد کاپیتولاسیون است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها