سند 2030یونسکو کاپیتولاسیون فرهنگی برای کشور

سند 2030یونسکو کاپیتولاسیون فرهنگی برای کشور است.
کد خبر: ۸۸۵۸۹۳۰
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵
امام جمعه شهر لیکک در خطبه های نمازجمعه این شهر با تبریک میلاد امام عصر(ع)، گفت: در ظهور،گشایش برای پیروان راستین همه ادیان الهی حاصل می شود و این منوط به آمادگی تمامی ملت ها برای پذیرش امام زمان (عج) است.
حجت الاسلام افروغی افزود: مدل قیام امام عصر(عج) در زمان ظهور همان مدل قیام امام حسین(ع) است که در آن یارانی وجود داشت که حتی مسلمان هم نبودند و در این قیام از تمامی ملتها کسانی که صداقت و آزادگی در وجودشان باشد، در رکاب امام زمان(عج) حاضر می شوند.
امام جمعه شهر لیکک در ادامه امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را مدیون تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان دانست و گفت:هر گاه نامی از سرباز گمنام می شنویم در ذهن ما ایمان، اقتدار، صلابت،زیرکی و استحکام متبادر می شود.
افروغی افزود: با توجه به فرمایشات امام راحل(ه)، حفظ نظام از حفظ جان امام هم واجب تر است و اینکه هر رای ما یک ضربه ای محکم به استبکار و زیاده خواهان است.  

وی با بیان اینکه هر رای مردم تیری است که به قلب دشمنان نظام فرو می رود گفت: برای مقابله با دشمن لازم است که اقتدار خود را به رخ دشمن بکشانیم تا از ما بترسد.
وی افزود:بهترین زمان دشمن برای سلب امنیت کشور، زمان انتخابات است و اگر نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری بخواهد مسائل امنیتی نظام را نادیده بگیرد، خطاست و باید به عنوان یک نقطه ضعف در شناسنامه ی ارزیابی نامزدهای انتخاباتی ثبت شود.
خطیب جمعه بهمئی با گلایه از پذیرش قرارداد 2030یونسکو توسط دولت، گفت: قرارد 2030 یک کاپیتولاسیون فرهنگی است و باید مقابل آن ایستاد.
امام جمعه شهر لیکک افزود: سند 2030با 7 هدف اصلی و 169هدف فرعی، نظام خانواده و دین را هدف قرار می دهد و شهروند مطلوب را کسی می داند که سر تسلیم مقابل نظام سلطه فرو آورد.
ارسال نظرات