امام جمعه یزد:

ملت ما مقاومت را از عاشورا و صبر وامید را از مهدویت دارند/عربستان نمی‌توانند مانعی برای ظهور امام زمان(عج) باشد

امام جمعه یزد گفت: اگر خدا بخواهد، هیچکس اعم از عربستانی‌ها و یهودی‌ها نمی توانند کاری کنند و مانعی برای ظهور امام زمان (عج) باشند.
کد خبر: ۸۸۵۸۹۶۳
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، خطیب جمعه یزد در خطبه‌های این هفته نمازجمعه یزد با اشاره به اینکه در مکتب عاشورا مقاومت، ایستادگی، استقلال، نرفتن زیر بار زور و ... به مسلمین و شیعیان آموزش داده شده است گفت: دشمنان به ویژه دشمنانی که با پیروان تشیع و مکتب اهل بیت (ع) دشمنی دارند، از ابتدای پیروزی انقلاب به این نتیجه رسیدند که برای ریشه‌کن کردن اسلام و مکتب اهل بیت (ع) باید مکتب عاشورا و مکتب مهدویت را کمرنگ کنند.

آیت‌الله محمدرضا ناصری افزود:دشمنان ما به این نتیجه رسیده‌اند که باید برای ریشه‌کن کردن اسلام، مهدویت و عاشورا را از مسلمین بگیرند.

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه مهدویت در ادامه مسیر عاشورا است، تصریح کرد: شیعه در مسیر کمال است و در پی مکتب امام حسین (ع) برای رسیدن به کمال الهی و امید به آینده و عزت و اصلاح جهانی، مسیر مهدویت را دنبال می‌کند.

آیت الله ناصری با بیان اینکه ما با امام زمان (عج) به دنبال جهان بهتری هستیم، عنوان کرد: این یک موضوعی فطری است که خداوند متعال در نهاد بشر گذاشته است.

خطیب جمعه یزد با اشاره به اظهارات وزیر عربستان مبنی بر اینکه ایران می‌خواهد امام زمان بیاورد، تصریح کرد:آنها جرأت نمی کنند که بگویند خدا برای دنیا امام زمان (عج) قرار داده استاما بدانند که در مسئله ظهور مصلح جهانی همه ادیان هم‌نظر هستند اما هر کدام با تفاوت‌هایی که در دینشان وجود دارد، به شیوه خود منتظر مصلح جهانی هستند.

ناصری ادامه داد: ما بر این عقیده ایم که زمین نباید خالی از حجت خدا باشد و اگر خدا بخواهد، هیچکس اعم از عربستانی‌ها و یهودی‌ها نمی توانند کاری کنند و مانعی برای ظهور امام زمان (عج) باشند.

وی با اشاره به اینکه دشمن در صدد کمرنگ کردن فرهنگ مهدویت است، افزود: دشمنان ما درک کرده اند که ملت ما ایستادگی و مقاومت را از مکتب عاشورا و صبر و انتظار و امید را از مکتب مهدویت دارند به همین دلیل برای ریشه کن کردن اسلام، در صدد کمرنگ کردن مکتب مهدویت و عاشورا در بین مردم هستند.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: آنها می دانند که اگر مهدویت و عاشورا را کمرنگ کنند و نسل جوان ما را نسبت به این مسائل بی اعتقاد و بی تفاوت کنند، با سرعت بیشتری به اهداف خود دست پیدا می کنند.

ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه روز میلاد حضرت امام زمان (عج) به نام روز سربازان گمنام نامگذاری شده است، افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) چشمان بیدار و تیزبین کشور ما هستند و به حول قوه الهی توطئه های دشمنان را خنثی می کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد انتخابات نیز بیان کرد: مردم ما همیشه در صحنه حضور داشته اند و به طور قطع در انتخابات ۲۹ اردیبهشت نیز حضوری پرشور و شکوه در پای صندوق های رای خواهند داشت زیرا این مردم علاقمند به کشور، نظام و رهبر خود هستند.

ارسال نظرات