رییس پژوهشکده مهدویت:

شرط یاری امام زمان، ظلم ستیزی است

حجت الاسلام ربانی گفت: اگر می‌خواهیم یار امام زمان باشیم باید ظلم ستیز باشیم یعنی اول ازخود آغازکنیم و بزرگترین ظلم که شرک است را رها کرده و گناه نکنیم.
کد خبر: ۸۸۵۸۹۸۰
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان و بلو چستان، حجت الاسلام محمدتقی ربانی، رییس پژوهشکده مهدویت جمعه شب در جشن ولادت منجی عالم بشیریت در مسجد حضرت حجت بن الحسن(ع) زاهدان گفت: یاران امام زمان که با ایشان در ابتدا بیعت می‌کنند 313 نفر هستند.

وی افزود: 313 یار امام پرچمداران و فرماندهان آن حضرت در اداره حکومت الهی هستند.

حجت الاسلام ربانی تأکید کرد: همه ما می‌توانیم جزء یاران آن حضرت باشیم به شرط انکه ویژگی های مورد نظر ایشان را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ظلم ستیزی، احیای نفس الهی و عزت بخشی به دوستان و اولیای الهی از مهمترین اهداف حکومتی امام زمان است عنوان کرد: یکی از چشم اندازهای تشکیل حکومت جهانی امام زمان مبارزه با ظلم وجور و بر پایی قسط و عدل است.

رییس پژوهشکده مهدویت اذعان داشت: اگر می‌خواهیم یار امام زمان باشیم باید ظلم ستیز باشیم یعنی اول ازخود آغازکنیم و بزرگترین ظلم که شرک است را رها کرده و گناه نکنیم.

وی  با بیان اینکه در جامعه امروزی سنت‌های الهی در دین ما محجور مانده است عنوان کرد: امروزه ما گرفتار مدگرایی شده ایم چون دستورات خداوند را فراموش کرده ایم؛ باید زندگی خود را بر مدار ظهور امام زمان تنظیم کنیم.

حجت الاسلام ربانی با اشاره به وجود جبهه باطل افزود: سه جریان زور، زر و تزویر قدرت را به دست گرفته اند و جریان طاغوت را شکل داده و جریان حق را نادیده می‌گیرند؛ متاسفانه این سه جریان امروز در جامعه ما وجود دارند.

وی ادامه داد: افرادی که می‌خواهند یار امام باشند باید عزت نفس و اعتقادات خود را قوی کرده و سبک زندگی خود را در مسیر ظهور امام زمان انتخاب کنند.
ارسال نظرات