خبرهای داغ:
آیت الله موسوی جزایری در خطبه‌های نماز جمعه:

توانمندترین فرد برای حل مشکلات اقتصادی و بیکاری را برای ریاست جمهوری انتخاب کنید

امام جمعه اهواز در خطبه‌های امروز به موضوعات مختلفی از جمله انتخابات آینده سخنرانی کرد.
کد خبر: ۸۸۵۸۹۸۶
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه‌های امروز نماز جمعه اظهارات مهمی درباره انتخابات شورا و ریاست جمهوری داشت. مهم‌ترین سخنان نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در خطبه‌های امروز در پی می آید:

امروز روز مستضعفین عالم است و امیدواریم مستضعفان در جنگ با مستکبران پیروز شوند.

روز ولادت امام زمان(عج) روز سربازان گمنام است؛ سربازان گمنام باید منافقان و وابستگان مزدور را پیدا کنند و خرابکارهای مأمور شده از سوی صهیونیست‌ها نیز توسط همین سربازان گمنام زمین‌گیر می‌شوند.

جوانان و دانشجویان ما در قالب بسیج سازندگی به مناطق محروم می‌رومد و آنجا را آباد می‌کنند؛ دیدم که در شدت گرما بسیجیان ما به روستاهای محروم آمدند و خدمات خوبی به مردم ارائه دادند.

یکی از پیروزهای ما روز 23 اردیبهشت است، در سال 58 کاپیتولاسیون لغو شد. در این قانون اتباع امریکایی در ایران مصون بودند و در زمان شاه این قانون به تصویب رسیده بود و حضرت امام خمینی(ره) در اعتراض به این قانون تبعید شدند.

قوانین استعماری نباید وارد قانون ما شوند، همین چند روز پیش رهبر انقلاب درباره یک سند استعماری اعتراض کردند. در سند 2030 می‌خواستند سبک زندگی و نوع آموزش ما غربی باشد.

سند 2030 در قالب نفوذ فرهنگی می‌گنجد و نباید اجازه نفوذ را بدهیم.

انتخابات مهم‌ترین مسئله این روزهای ما است، رهبر انقلاب بر مشارکت حداکثری است وطبیعتاً ما هم معتقد به مشارکت حداکثری هستیم چرا که اقتدار کشور و ملت را بالا می‌برد.

انتخابات شوراها هم حائز اهمیت هستند و در انتخاب باید دقت شود.

ما نمی‌گوئیم به چه کسی رأی دهید اما خیرالموجودین و اصلح را انتخاب کنید.

توانمندترین فرد در حل مشکلات بیکاری، اقتصادی و رکود را باید انتخاب کنید.

رئیس جمهور آینده باید برای ارتباطات بین المللی هم برنامه داشته باشد و برنامه‌های کاندیداها هم در این حوزه باید مبتنی بر اقتصاد باشد.

اقتصاد مقاومتی و تحقق آن چاره حل مشکلات کشور است، امروز برای عملیات در این حوزه نیازمند کار هستیم و باید بدانیم که نقش جوانان، شرکت دانش بنیان و همه افراد جامعه در تحقق این موضوع چیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها