خبرهای داغ:
خطیب جمعه باغملک ؛

کاندیداها در تبلیغات خود حرفی نزنند که اجرایی نمی شود

حجت الاسلام و المسلمین سید علی هاشمی نژاد در خطبه های امروز نماز جمعه ضمن تبریک میلاد صاحب الزمان (عج) گفت: منتظران باید فرهنگ انتظار را ترویج دهند و زمینه آمدن امام زمان (عج) را نه تنها با عبادت بلکه فکر و عمل آماده کنند مهمترین شیرازه عبادات آماده سازی جامعه است و نیروهایی آماده کنند که در شرایط آمدن امام زمان (عج) در کنار او شمشیر بزنند نه در مقابل فرهنگ وی بایستند.
کد خبر: ۸۸۵۸۹۸۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴
 حجت الاسلام و المسلمین سید علی هاشمی نژاد در خطبه های امروز نماز جمعه ضمن تبریک میلاد صاحب الزمان (عج) گفت: منتظران باید فرهنگ انتظار را ترویج دهند و زمینه آمدن امام زمان (عج) را نه تنها با عبادت بلکه فکر و عمل آماده کنند مهمترین شیرازه عبادات آماده سازی جامعه است  و نیروهایی آماده کنند که در شرایط آمدن امام زمان (عج) در کنار او شمشیر بزنند نه در مقابل فرهنگ وی بایستند.

 

وی عنوان کرد : منتظر ظهور باید جوانان کشور را به سمتی ببرد که فرهنگ امام زمانی است نه اینکه سندی مانند سند ۲۰۳۰ امضا کنند بنای حاکمیت کشور ایران الله است برای وجب به وجب آن خون شهید داده شد و مستحق این ملت این نیست که یک سند را در وزرات فرهنگ و آموزش پرورش امضا کنند که مبنای آن لیبرالیسم باشد.

 

خطیب جمعه باغملک بیان کرد : در تاریخ چنین چیزی ندیدیم که معاون رئیس جمهور سندی امضا کند و خون هزاران شهدا را زیر پا بگذارد که با این کار بخواهیم بیس جدایی دین از سیاسیت را در آموزش پرورش نهادینه کنیم قطعا این سند محقق نخواهد شد و اگر کسی در دل دولت بخواهد خیانت کند ملت در مقابل آن می ایستند.

 

وی تصریح کرد: انتظار این بود شورای انقلاب فرهنگی نگذارد این کار ناپخته انجام شود و وزارت خانه و رئیس جمهور این سند را از فیلتر نظام با چشم پوشی رد کنند تا اینکه مقام معظم رهبری به صور مستقیم وارد شود و دستور لغو آن را صادر کرد .

 

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی نژاد خطاب به نامزدهای انتخاباتی شورای شهر و روستا گفت: کاندیداهای انتخاباتی بدانند این انتخابات انتهای دنیا نیست و در تبلیغات خود هر حرفی را نزنند و و هر قول و وعده ای ندهند ببینید چقدر می توانید آن وعده ها را عملیاتی کنید .

 

وی همچنین خطاب به شورای فعلی شهر گفت:  کاندیداها دشمن شان نیستند  لذا شورای فعلی تجربه ۴ ساله را بعنوان سرمایه در خدمت دیگران قرار دهند .

 

خطیب جمعه باغملک با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری به هواداران نامزدها گفت : هوادارن نامزدهای ریاست جمهوری به یکدیگر توهین نکنند  زیرا توهین شایسته نظام نیست و بعضی از هوادارن دنبال کارهای خلاف اخلاق نباشند .

 

وی بیان کرد : کسی با حرف و عملش آب در آسیاب دشمن نریزد زیرا این امنیت آسان به دست نیامده است و نظام جمهوری اسلامی نظام نوپا نیست بلکه در بحث انتخابات مجرب است و تکلیف اصلی حضور مردم پای صندوق رای است  ومقام معظم رهبری برای ۶ کاندیدا هییچ تفاوتی قائل نشدند فقط شاخص ها را بیان می کنند  پس ستادها نظر مقام معظم رهبری  را منسوب به یک کاندیدا نکنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها