خبرهای داغ:
کارشناس سیاسی:

انتخابات سرمایه گذاری دراز مدت مردم / انتخاب اشتباه برگشت ناپذیر است

غلامرضایی انتخابات را سرمایه گذاری دراز مدت مردم عنوان کرد و افزود: رأی هرکس حکم پولی را که در صندوق سرمایه گذاری سپرده می کند دارد که سود آن اقتدار، عظمت و عزت و حل مشکلات است.
کد خبر: ۸۸۵۹۰۹۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸
به گزارش خبرگزاري بسيج ازخور؛کارشناس مسائل سیاسی شامگاه چهارشنبه در جوار بارگاه امامزاده سید داود (ع) شهر خور گفت: انتخابات کشور ما به علت این که تنها نظام مبتنی بر آموزه های دینی است آبروی نظام و کشور به حساب می آید.

رمضانعلی غلامرضایی افزود: انتخابات امید دشمنان را به یأس تبدیل می کند و باعث افزایش عزت، اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی می شود.

وی حضور مردم در انتخابات را سرنوشت ساز عنوان کرد و افزود: حضور مردم در انتخابات جرأت اقدام سخت علیه ما را از دشمن می گیرد و مایه امیدی برای محرومان و مستضعفین است.

این کارشناس مسائل سیاسی انتخابات را اثبات وفاداری مردم به اصل نظام و حاکمیت دینی عنوان کرد و افزود: مردم برای انتخاب رئیس جمهور نظام اسلامی پای صندوق ها حاضر می شوند و این نشان از وفاداری مردم به اصل نظام اسلامی دارد.

وی انتخابات را سرمایه گذاری دراز مدت مردم عنوان کرد و افزود: رأی هرکس حکم پولی را که در صندوق سرمایه گذاری سپرده می کند دارد که سود آن اقتدار، عظمت و عزت و حل مشکلات است.

غلامرضایی افزود: اگر در این سرمایه گذاری اشتباه کنیم قابل برگشت نیست و حداقل چهار سال مجبوریم تحمل کنیم و چه بسا آثار آن سال ها ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به ضعف های مدیریتی گفت: نباید به خاطر عملکرد برخی مسئولان به پایه های نظام و مردم لطمه بخورد.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به دو تفکر موجود در کشور گفت: یک تفکر راه حل مشکلات و گرفتاری ها و چالش های سیاسی را تغییر در سیاست خارجی می داند.

کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: تفکری که به سمت مذاکره و رابطه با دشمن حرکت می کند با مبانی دینی مغایرت دارد و غلط و سراب است، هیچ انسانی نمی تواند ادعا کند که به سراب رسیده است.

وی با اشاره به نواقص برجام گفت: در برجام بد عهدی و نقض پیمان دشمن را در نظر گرفته نشد.

غلامرضایی با اشاره به ادعای برخی بر رفع سایه جنگ گفت: آن چه که آمریکا و متحدانش از جنگ با جمهوری اسلامی ایران منصرف کرده است حضور مردم در صحنه های مختلف است.

وی تصریح کرد: حمله آمریکا به سوریه این ادعا که دنیای امروز دنیای مذاکره و گفتگو است را رد می کند و خط بطلان بر آن می کشد.

این کارشناس مسائل سیاسی با تعریف دیگر تفکر موجود در جامعه گفت: تفکر دیگر راه عزت و اقتدار را ایستادگی، مقاومت، استکبار ستیزی و انقلابی گری می داند،ملت ایران در سایه ایثارگری و مقاومت انقلاب را به پیروزی رساندند.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: بعد از جنگ تحمیلی دولت ها نسبت به اقتصاد اهتمام نورزیدند، امروز مهمترین مشکل ما اقتصاد است که دشمن هم دست روی همین قضیه گذاشته است.

غلامرضایی رکود، واردات بی رویه، تورم و مفاسد اقتصادی را از معضلات اقتصاد عنوان کرد و افزود: نگاه به بیرون و واردات بی رویه موجب بیکار ماندن جوانان آماده به کار و تعطیلی صنایع و بیکار شدن کارگرها شده است.

وی خاطر نشان کرد: هر کس حق انتخاب دارد، باید با تحقیق و دقت مطالعه کنیم تا انتخابی شایسته داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار