مردم به دلسوزان نظام رای دهند/ تحت تاثیر تبلیغات قرار نگیرید

امام جمعه شهرستان بهشهر گفت: مردم به دلسوزان و کسانی که درد مردم را درک کردند رای دهند نه اینکه تحت تاثیر تبلیغات قرار بگیرند چرا که انقلاب ما برای پابرهنگان و محرومین است.
کد خبر: ۸۸۵۹۱۹۲
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه بهشهر، حجت الاسلام والمسلمین سید عربعلی جباری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان بهشهر، ضمن عرض تبریک میلاد منجی عالم بشریت امام زمان (عج) و اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: آن کسی که به عزت، سیاست و صیانت می اندیشد و می خواهد مستقل زندگی کند بایستی معیار را بداند و آن معیار تقوای الهی است.


وی افزود: انسان با تقوا، انسان باتوکل است و هیچگاه از دشمن نمی هراسد و دنبال کسب عزت که همان تقوای الهی است می باشد.


امام جمعه بهشهر با بیان اهمیت بحث اخلاق، خاطرنشان کرد: با اهمیت ترین موضوع، رعایت اخلاق فردی، اجتماعی، سیاسی و اخلاق در بازار است.


وی تصریح کرد: بزرگترین توطئه خطرناک دشمنان ، جنگ علیه خانواده، اسلام و مکتب شیعیان است.


حجت الاسلام جباری با بیان اینکه موظف هستیم ظاهر خودمان را پاک و پاکیزه نگه بداریم، اظهار کرد: حسن خلق، توجه به ظاهر است یعنی همانطوری که به ظاهر توجه می کنیم به زیبایی های باطن، روان و جان نیز باید توجه کنیم.


وی با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) بیان کرد: کسانی که به حضرت مهدی (عج) می اندیشند سه خصوصیت دارند؛ خود را منتظر بدانند، سعی کنند باطن را آلوده نکنند و از معصیت و غفلت بدور باشند و در نهایت اخلاق را مراعات کنند.


وی ادامه داد: اخلاق و تقوا، غیرت و شجاعت آدمی را نجات می دهد.


خطیب نمازجمعه با اشاره به حدیثی از امام زمان(عج) بیان کرد: برای خدایتان، شریک و مشرک قرار ندهید و مطیع امر خدا، پیامبر و تسلیم امر الهی، ولایت و پای بند به ارزش ها و سنتهای الهی باشید و اجازه ندهید سنت غلط و خرافی در میان شما رواج یابد.


وی با بیان اینکه انتظار برای ظهور امام زمان (عج) بالاترین عبادت است، اظهار کرد: نیروهای اطلاعات و سربازان گمنام بی ریا و با اخلاص برای تامین امنیت مردم در همه جا حضور دارند.



رییس شورای فرهنگ عمومی بهشهر در باب انتخابات، خاطر نشان کرد: انتخابات یکی از زمینه هایی است که هم می تواند مایه اعتلا و آبروی کشور شود و هم می تواند مایه ی ضعف و سستی و ایجاد مشکلات شود.


وی تصریح کرد: اگر مردم در انتخابات حضور یابند و این حضور همراه با نظم و اخلاق و رعایت حدود اسلامی و قانونی باشد قطعا انتخابات مایه ی آبرو و عزت نظام خواهد شد.


حجت الاسلام جباری با بیان اینکه حضور گسترده و مشارکت بالا در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است اظهار کرد: با شرکت و حضور در انتخابات، ابهت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی حفظ و مصونیت آن باقی می ماند.


وی در پایان تاکید کرد: مردم به دلسوزان و کسانی که درد مردم را درک کردند رای دهند نه اینکه تحت تاثیر تبلیغات قرار بگیرند چرا که انقلاب ما برای پابرهنگان و محرومین است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها