در اولین مجمع بسيج پيشکسوتان سپاه کربلا بیان شد:

نامزد اصلح در برابر برخورد با متعدیان بیت المال مقاومت نمی کند

نامزد منختخب باید اخلاق مدار باشد و با فرافکنی و هوچی گری خواسته هایش را به مردم القا نکند، اطرافیان نزدیکش در بیت المال مسلمین دست اندازی نکرده، و در مقابل قوای قضائیه برای برخورد با این خائن مقاومت به خرج ندهد، اموالش ساده و بی تکلف باشد و هزینه های آنچنانی برای رنگ و رو و حفظ ظاهرش از بیت المال هزینه نکند.
کد خبر: ۸۸۵۹۲۹۸
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، اولين مجمع بسيج پيشکسوتان سپاه کربلا در سال 96 با سخنراني سردار کريم پور مشاور سردار کريمي( مسئول سازمان بسيج پيشکسوتان سپاه )و مسئول نشريه پیشکسوتان در سالن غدير سپاه کربلا با حضور پيشکسوتان نيروهاي مسلح استان و حضور سردار ملکي مدير کل بنياد حفظ و آثار ارزشهاي دفاع مقدس برگزار گرديد.

در این مجمع سردار کریم پور با اشاره به پیش رو داشتن دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و لزوم توجه به منویات مقام معظم رهبری حضور حداکثری در انتخابات را از موضوعات مهم و برشمرد و بر انتخاب اصلح تاکید کرد.

این مقام مسئول در بسیج پیشکسوتان گفت: توجه داشته باشید تا منخب شما ویزگی هایی چون، پایبندی محض و عملی به ولایت فقیه ، رسیدگی به مستضعفین و محرومین، دوری از اشرافی گری، ساده زیستی و خوش رویی با ناتوانان، اعتقاد و اتکا به بنیه علمی، اعتقاد به اقتصاد مقاومتی، توجه به تولید و اشتغال و رونق داخلی با بهر گیری از نیرو های توانمند داخلی و در این رده ها در آن نهادینه باشد و در راس برنامه هایش باشد.

وی افزود: نامزد منختخب باید اخلاق مدار باشد و با فرافکنی و هوچی گری خواسته هایش را به مردم القا نکند، اطرافیان نزدیکش در بیت المال مسلمین دست اندازی نکرده، و در مقابل قوای قضائیه برای برخورد با این خائن مقاومت به خرج ندهد، اموالش ساده و بی تکلف باشد و هزینه های آنچنانی برای رنگ و رو و حفظ ظاهرش از بیت المال هزینه نکند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها