رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم:

اجرای مستمر ایستگاه‌های همه واقف باشیم در شهرستان طارم

به منظور ترویج سنت حسنه وقف و تشویق مردم به اهدای وقف در شهرستان طارم به صورت مستمر ایستگاه‌های همه واقف باشیم.
کد خبر: ۸۸۵۹۵۰۵
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم از اجرای «طرح‌ دست‌های مهربانی » در طارم خبر داد و گفت: این طرح با هدف کمک به نیازمندان اجرایی می‌شود.

حبیب ابراهیمی با اشاره به اینکه در حال حاضر قریب به 300 موقوفه در شهرستان طارم وجود دارد، بیان کرد: این تعداد شامل موقوفات انتفاعی و منفعتی است.

وی در ادامه اظهار داشت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم به عنوان متولی امور موقوفات خدمات متعددی را در امر بهره‌وری آنها انجام می‌دهد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم با بیان اینکه به منظور ترویج سنت حسنه وقف در شهرستان به صورت مستمر ایستگاه‌های همه واقف باشیم، دایر می‌شود، تصریح کرد: این ایستگاه‌ها با هدف ترویج سنت حسنه وقف و تشویق مردم به اهدای وقف انجام می‌شود.

ابراهیمی با اشاره به اینکه اوقاف و امور خیریه به منظور بهرهوری بیشتر از موقوفات به توسعه آنها پرداخته و طرح‌های عمرانی و خدماتی از این محل اجرایی می‌کند، گفت: بر همین اساس طبق نیات خیران اقدام به اجرای طرح‌های عام‌المنفعه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از طرح‌های اجرایی این اداره دست‌های مهربانی به منظور بهره‌مندی بیشتر دانش‌آموزان نیازمند است، اضافه کرد: این طرح به صورت مستمر و با همکاری خیران اجرایی می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم با بیان اینکه اخیرا نیز این طرح با اهدای جوایز به دانش‌آموزان دبستان شهید احمدی شهر آب‌بر با حضور مسؤولان شهرستانی و معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان طارم اجرایی شد، اضافه کرد: در این طرح به هر یک از دانش‌آموزان نیازمند 500 هزار تومان هدیه داده شد.

ابراهیمی افزود: اوقاف با طرح دست‌های مهربانی با هدف اجرای نیت واقفان در کمک به مستمندان، فقرا، ایتام و زنان سرپرست خانوار خدمات لازم را به اقشار نیازمند ارائه می‌دهد.

ارسال نظرات