۲۵۰مرکز آموزشی در مناطق روستایی هرمزگان به بهره برداری رسید

سرپرست اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان گفت: ۲۵۰فضای آموزشی استاندارد در مناطق روستایی استان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۸۵۹۷۴۵
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛حمید هراتی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: توجه به توسعه عدالت آموزشی و تامین فضای آموزشی استاندارد از دغدغه های دولت بوده و هست . لذا با حمایت دولت و همراهی خیرین نیک اندیش مدرسه ساز در دولت یازدهم ۲۵۰پروژه آموزشی در قالب ۸۰۵کلاس درس با زیر بنای ۷۴هزار و ۶۶۷متر مربع و اعتباری بالغ بر ۹۶۳ میلیارد ریال در مناطق روستایی استان به بهره برداری رسیده است.
 
 

وی عنوان کرد: با بهره برداری از این فضاها بیش از ۲۰هزار دانش آموز مناطق روستایی هرمزگان(میانگین ۲۵نفر برای هرکلاس ) از فضای آموزشی ایمن و استاندارد بهره مند شدند.

 

سرپرست اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان ضمن اشاره به تعداد پروژه های بهره برداری شده در مناطق روستایی شهرستانهای استان اظهارداشت: در دولت یازدهم در مناطق روستایی بندرعباس ۱۱۸کلاس درس، بندرلنگه ۹۹، میناب ۹۴، بستک ۷۹، بشاگرد ۷۱، قشم ۵۷، سیریک ۵۶، جاسک ۵۲، بندرخمیر۴۵، پارسیان ۴۰ و رودان ۴۱کلاس درس ایمن و استاندارد در اختیار دانش آموزان عزیز قرار گرفته است.

 

هراتی پروژه های آموزشی بهره برداری شده سال ۱۳۹۵ در مناطق استان را شرح داد و گفت: در سال ۱۳۹۵دولت با همراهی خیرین مدرسه ساز ۷۱پروژه آموزشی را در قالب ۲۳۵کلاس درس با زیر بنای ۲۱هزار و ۷۸۱متر مربع و اعتباری بالغ بر ۲۸۳میلیارد ریال به دانش آموزان عزیز مناطق روستایی تقدیم کرده است.

 

سرپرست اداره کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان طرحهای آموزشی دردست اجرای مناطق روستایی استان را بر شمرد و یاد آورشد : ۱۳۴پروژه آموزشی در قالب ۴۶۶کلاس درس با زیربنای ۵۹هزار و ۱۱۸متر مربع در روستاهای استان در دست اجراست که با تکمیل آنها قریب به ۱۲هزار دانش آموز مناطق محروم استان از فضای آموزشی استاندارد بهره مند می شوند.


ارسال نظرات