فرماندار ویژه میناب:

تدارک ۲۴۲ شعبه اخذ رأی در میناب/ رقابت یک هزار و ۵۱۱ کاندیدای شورای اسلامی شهر و روستا

فرماندار ویژه میناب از تعیین شعبات اخذ رای به تعداد ۲۴۲شعبه در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد .
کد خبر: ۸۸۶۰۰۲۴
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ ابوذر مهدی نخعی، فرماندار ویژه شهرستان میناب با اشاره با تاکید بر برگزاری انتخابات پرشور و سالم گفت: برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حوزه انتخابیه شهرستان میناب ۲۴۲شعبه اخذ رای تعیین شده است.
 
 

فرماندار ویژه میناب افزود: در این دوره از انتخابات ۱۳۷شعبه ثابت و ۱۰۵شعبه سیار در شهرستان میناب اختصاص یافته که ۵۹ شعبه اخذ رأی در مناطق شهری و ۱۸۳ شعبه در مناطق روستایی است.

 
 

فرماندار ویژه میناب افزود: برای شهر سندرک ۵ شعبه ثابت و ۲۹ شعبه سیار، شهر تیرور۳ شعبه ثابت، شهر هشتبندی۳ شعبه ثابت و۲ شعبه سیار،بخش سندرک۵ شعبه ثابت۲۹ شعبه سیار،بخش توکهور۸ شعبه ثابت و ۲۷ شعبه سیار و بخش بندزرک هم ۱۵ شعبه ثابت و ۲۲ شعبه سیار و بخش مرکزی با ۱۰۲ شعبه ثابت و ۳۴ شعبه سیار در مجموع با ۱۳۷ شعبه ثابت و ۱۰۵ شعبه سیار ۲۴۲ پیش بینی شده است.

 
 

وی اظهار داشت: یک هزار و ۴۲۱  نفر در انتخابات شوراهای روستا و تعداد ۹۰  نفر برای شورای شهر میناب تبلیغات خود را برای کرسی شورای شهر و روستا آغاز کرده اند که در هر روستا، ۳ نفر به عنوان اعضای شورای روستا انتخاب خواهد شد و شورای شهر ۷ کرسی به عنوان اعضای اصلی و ۲ نفر علی البدل دارد.

 
 

وی خاطر نشان کرد : همه ساز وکارها و تمهیدات لازم از قبیل آموزش نیروها، خودرو، امکانات و تجهیزات لازم و پیش بینی مسایل امنیتی فراهم شده و فضای شهرستان فضای همدلی و همراهی است تا با حضور حداکثری خود حماسه دیگری خلق کنیم .

 


انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۹ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

 
 

طبق اعلام فرمانداری میناب، براساس سرشماری سال ۹۶، جمعیت شهرستان  ۲۵۹ هزار و ۲۲۱  نفر می باشد.


ارسال نظرات