خبرهای داغ:

۲۱ کاروان از استان فارس عازم حج تمتع می‌شوند

مدیر حج و زیارت استان فارس با اشاره به اعلام اسامی کاروان‌های حج تمتع گفت: تاکنون ۲۱ کاروان برای استان فارس اعلام شده که این میزان در مرحله دوم اعلام اسامی افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۸۸۶۰۰۶۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵

علیرضا زینلی با اشاره به اعلام اسامی کاروان‌های حج تمتع از سوی سازمان حج و زیارت اظهار داشت: در مرحله نخست 21 کاروان در استان فارس اعلام شده که حدود 3 هزار نفر از حجاج با این کاروان‌ها اعزام می‌شوند. 

وی با بیان اینکه قیمت تمام شده حج براساس اعلام سازمان است، گفت:  برای اعزام به حج پایین‌ترین قیمت 9 میلیون و 700 هزار تومان و بالاترین قیمت 13 میلیون و 700 هزار تومان اعلام شده که تفاوت قیمت ناشی از کیفیت خدمات و هتل است. 

مدیر حج و زیارت استان فارس از تخفیف 12 میلیون ریالی برای حجاج خبر داد و افزود: با توجه به پیگیری سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری از مبلغی که در فیش درج شده 12 میلیون ریال کسر می‌شود و این تخفیف شامل کسانی می‌شود که  از قبل در بانک ودیعه‌گذاری کرده باشند. 

زینلی از فعالیت 140 دفتر خدماتی زیارتی مجاز در استان فارس خبر داد و بیان کرد: تمامی امور مربوط به اعزام سفر حج و عتبات از طریق این دفاتر باید انجام شود و زائران حج و عتبات مراقب سوءاستفاده سودجویان و کلاه‌برداران باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها