خبرهای داغ:
سردار پاشا محمدی در جمع بسیجیان عشایر خراسان جنوبی:

حضور در پای صندوقهای رأی یک تکلیف شرعی است

سردار پاشامحمدی گفت: حضور در پای صندوقهای رأی یک تکلیف شرعی است و وظیفه داریم بر اساس مبانی دینی، فرد اصلحی که به خدا نزدیک تر است و حجت شرعی در پیشگاه خداوند دارد را انتخاب نماییم.
کد خبر: ۸۸۶۰۱۳۵
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲

به گزارش سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، همایش بسیجیان عشایر استان خراسان جنوبی با حضور عشایر شهرستانهای سربیشه و نهبندان در مرکز روستای علی آباد برگزار شد.

در این همایش که با اجرای جشنواره فرهنگی و ورزشی ( اجرای بازیها و ورزشهای بومی-محلی )، برپایی چادر عشایری، پخت غذاهای محلی، عرضه صنایع دستی و تولیدات عشایری همراه بود، مسئولین استان، "سردار علی پاشا محمدی" رئیس سازمان بسیج عشایری، "دکتر افضلی" نماینده مردم شهرستان سربیشه و نهبندان در مجلس شورای اسلامی، "مهندس صفرزاده" قائم مقام سازمان امور عشایر کشور و بسیجیان عشایر حضور داشتند

در این همایش، سردار محمدی با بیان اینکه عشایر سرمایه ای در خط مقدم اقتصاد مقاومتی هستند و به وضع موجود نبایست راضی شد، افزود: وضعیت مطلوب هدف است و وظیفه ما خدمتگزاری به مردم است، اگر کسی شأنی برای نوکری خود در برابر مردم قائل نباشد به درد مردم و نظام نمی خورد.

مسئول سازمان بسیج عشایری به جایگاه اقوام و عشایر در آموزه های دینی اشاره کرد و گفت: دشمنان قسم خورده این مملکت وحدت نظام را هدف گرفته اند و جامعه عشایری با تقدیم ده هزار شهید در دوران شکوهمند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با توجه به جمعیت ۲ درصدی در کشور، ۵ درصد از شهدای انقلاب را به خود اختصاص داده اند و این نشان از جایگاه اقوام و عشایر در کشور دارد.

سردار محمدی با اشاره به انتخابات پیش رو، افزود: ما امروز حق انتخاب و سرنوشت خود و مملکت را داریم و جمهوری اسلامی به عنوان یک امانت از طرف امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر به ما سپرده شده است.

وی با اشاره به حضور حماسی و آگاهانه در انتخابات، بیان داشت: حضور در پای صندوقهای رأی یک تکلیف شرعی است و وظیفه داریم بر اساس مبانی دینی، فرد اصلحی که به خدا نزدیک تر است و حجت شرعی در پیشگاه خداوند دارد را انتخاب نماییم.

 

 
 
 
 
 
 

ارسال نظرات