تقویت روحیه جهادی موجب استفاده از فضا و فرصت است

فضای روستایی فضا و فرصت خوبی برای پرورش روحیه جهادی است لکن روحیه جهادی روحیه ای است که باید آرام آرام در وجود همه ما تقویت شود.
کد خبر: ۸۸۶۰۱۴۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محبوبه بلباسی همسر شهید محمد بلباسی در مراسم دوره آموزشی "رسم هجرت" بسیج دانشجویی مازندران در دانشگاه علوم پزشکی ساری با بیان اینکه فضای روستایی فضا و فرصت خوبی برای پرورش روحیه جهادی است تاکید کرد: روحیه جهادی روحیه ای است که باید آرام آرام در وجود همه ما تقویت شود.
 
وی به بیان خاطراتی از اردو های جهادی شهید بلباسی اشاره کرد و گفت: اگر باز هم به فروردین ۹۵ برگردیم باز هم خودم کیف سفرش را می بندم و باز هم خودم از زیر قرآن عبور میدم تا به این راه برود زیرا راهی که رفت فقط برای خدا بود.
 
همسر شهید بلباسی به بیان روحیات و ویژگی های بارز شهید در بحث کاری، اردوهای جهادی و راهیان نور پرداخت و خاطرنشان کرد: توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری برای همه افراد به خصوص خانم ها جهت پیشبرد زندگی لازم و ضروری است.
 
بلباسی در پایان برنامه رسم هجرت به سوالات تعدای از جهادگران در مباحث مختلف روحیه جهادی، محرومین زدایی، کارهای فرهنگی ، روحیه و شیوه مدیریت شهید بلباسی در کارها پاسخ داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها