فرمانده سپاه لردگان:

تا پایان در کنار سیل زدگان روستای سید محمد هستیم

سرهنگ پاسدار سید مسعود موسوی در بازدید از مناطق سیل زده روستای سید محمد لردگان، گفت: سیل زدگان می توانند از اماکن بسیج لردگان برای اسکان استفاده کنند.
کد خبر: ۸۸۶۰۱۷۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه ناحیه لردگان در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده روستای سید محمد از توابع شهرستان لردگان اظهار داشت: سیل اخیر خسارت سنگینی به روستای سید محمد وارد كرده و چهار نفر از اهالی این روستا جان خود را از دست داده اند.

سرهنگ دوم پاسدار سید مسعود موسوی، افزود: سیل همچنین 20 واحد مسكونی را در این روستا به كلی از بین برده و خسارات مالی زیادی به روستاییان وارد نموده است.

سرهنگ موسوی با تاكید بر اسكان اضطراری گفت: برای اسكان اضطراری خانواده هایی كه خانه خود را از دست داده اند، مكانهایی همچون؛ نمازخانه ها، پایگاه های بسیج، سالن های صالحین و سالن های ورزشی پیش بینی شده كه افراد می توانند برای اسكان از این مكانها استفاده نمایند.

موسوی افزود: تمام نیروهای گردانهای عاشورا و گردان امام حسین (علیه السلام)، نیروهای بسیج و كادر از بدو حادثه در این مكان حضور یافتند و با كمك نیروهای امدادی هلال احمر، نیروی انتظامی، فرمانداری و دیگر ارگانهای خدمات رسانی در حال خدمت رسانی به افراد حادثه دیده این روستا هستند و تا پایان عملیات امداد و نجات و اسكان در كنار مردم خواهند بود.

گفتنی است؛ در حادثه سیل در روستای سید محمد از توابع بخش منج شهرستان لردگان 4 نفر مفقود و بیش از 18 نفر آسیب دیدند،‌که تا کنون جسد دو نفر از مفقودان در دریاچه سد کارون پیدا شده است.

ارسال نظرات