برگزاری دوره آموزشی نیمه مکانیزه کاربران و رابطین شعب اخذ رأی شهرستان اشکذر

در راستای برگزاری مطلوب انتخابات اردیبهشت‌ماه دوره آموزشی نیمه مکانیزه کاربران و رابطین شعب اخذ رأی شهرستان اشکذر برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۰۱۷۸
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری سیج از اشکذر ، مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان اشکذر در این خصوص بابیان اینکه اقدامات انجام‌شده توسط کمیته فناوری اطلاعات تاکنون منطبق بر برنامه زمان‌بندی بوده است اظهار کرد: در پی تأکید وزارت کشور مبنی بر عدم پوشش و ارتباط روستای پناهکوه این شهرستان در انتخابات سال ۹۴ این نقص با همکاری مخابرات طی روزهای اخیر مرتفع و زیرساخت فنی این روستا برای برقراری ارتباط آنلاین در روز انتخابات فراهم‌شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون دو مانور انتخاباتی در شهرستان برگزار گردیده است افزود: ارتباطات لازم برای برگزاری انتخاباتی مطلوب و بدون مشکل در این شهرستان محیا است.

مسعود احرامیان پوربازدید از شعب اخذ رأی و نیز اطمینان از برقراری ارتباط مناسب دیال آپ یا پوشش همراه اول را از دیگر برنامه‌های انجام‌شده توسط کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان اشکذر عنوان کرد و گفت: در همین راستا ضمن برگزاری دوره‌های آموزش نرم‌افزار انتخابات برای کاربران، رایانه‌های همراه نیز برای روز انتخابات تأمین‌شده است.

وی به برگزاری مانورهای دیگری در روزهای آتی نیز اشاره کرد و خاطرنشان نمود: تمامی امکانات و شرایط به لحاظ نرم‌افزاری و نیز سخت‌افزاری برای برگزاری مطلوب انتخابات ۲۹ اردیبهشت‌ماه در شهرستان اشکذر فراهم‌شده است.

منبع : روابط عمومی فرمانداری اشکذر

ارسال نظرات