فرمانده سپاه ناحیه بهاباد خبر داد:

پرداخت ۶ میلیارد ریال برای اجرا و ایجاد طرح‌های اقتصاد مقاومتی در بهاباد

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بهاباد از پرداخت ۶ میلیارد راله تسهیلات برای اجراو ایجادطرح‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان بهاباد در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۰۱۹۰
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، سرگرد پاسدار احمد حاجی زاده فرمانده سپاه ناحیه بهابادبا تبریک 17 اردیبهشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری و نام گذاری سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال ازسوی معظم له از پرداخت 6 میلیارد ریال تسهیلات در شهرستان بهاباد جهت ایجاد و اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در سال گذشته خبرداد.

حاجی زاده تصریح کرد : این تسهیلات در زمینه های پرورش دام سبک و سنگین ، بوقلمون ، بلدرچین ، کبک، زنبور عسل ، گیاهان داروئی و زعفران و همچنین پرورش شتر به متقاضیان پرداخت شده است.

وی در خصوص سالروز بسیج سازندگی در تشریح فعالیتهای آن در جهت محرومیت زادیی اظهار داشت: فعالیتهای این بخش در دو بعد اردوهای جهادی و همچنین اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی قرار می گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه بهاباد با اشاره به فعالیتهای بسیج سازندگی در عرصه محرومیت زدائی از مناطق محروم روستائی وکمک به محرومیت زدائی در این روستاها به اعزام اردوهای جهادی به مناطق روستائی محروم در شهرستان بهاباد اشاره کرد و گفت : اردوهای جهادی 7 روزه با 315 نفر روز ، اردوهای جهادی یک روزه حلقه های صالحین با اعزام 600نفر روز و اردوهای طرح هجرت دانش آموزی با اعزام بیش از 200 نفر در روز در عرصه های بهسازی روستا ، ساخت سرویس بهداشتی بین راهی و کلاسهای آموزشی و تقویتی و لوله کشی آب آشامیدنی روستائی از عرصه های اردوهای جهادی بود که جهت کمک به نیازمندان مناطق روستائی انجام شد.

ارسال نظرات