خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا:

انتخابات، موضوعی مهم و سرنوشت ساز است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در جمع مردم جلفا در مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) این شهر گفت: انتخابات یک موضوع مهم و سرنوشت‌ساز است چراکه این نظام برپایه مردم سالاری دینی بوده و مردم در آن سرنوشت کشور را تعیین می‌کنند.
کد خبر: ۸۸۶۰۲۴۵
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رجب احمدی در ادامه به اهمیت انتخابات اشاره و بیان کرد: یکی از ویژگی های نامزد اصلح را داشتن مرز مشخص با دشمن دانست و اظهار داشت: نامزد اصلح کسی است که با دشمنان انقلاب اسلامی دشمن و با دوستان انقلاب دوست باشد.

وی در ادامه به حفظ عزت مردم توسط نامزدها اشاره کرد و یادآور شد: عزت از ارزش هایی است که جایگاه والایی در اسلام دارد، با توجه به این جایگاه است که توصیه اکید به حفظ عزت و کرامت شده است.

حجت الاسلام رجب احمدی بیان کرد:افرادی باید مورد انتخاب مردم قرار گیرند که کارآمد، جهادی و انقلابی هستند، ما طی سال های گذشته با تفکر انقلابی تهدیدات را به فرصت تبدیل کردهو پیشرفت های علمی و دفاعی کشور ناشی از تفکر جهادی و انقلابی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در پایان خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی با بصیرت خود، نامزدهای پوشالی را خواهد شناخت و با بصیرت در صحنه حاضر خواهند شد و باز هم مشت محکمی به دهان بدخواهان و دشمنان این نظام خواهند زد و فرد اصلح ولایق و در شان مردم ملت انقلابی را انتخاب خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها