واکنش سلیمی به اظهارات مولاوردی درباره سند2030 در گفتگو با «بسیج»:

دفاع مولاوردی از سند 2030 شرم آور است/ این سند به هیچ وجه قابل دفاع نیست

نماینده مجلس گفت: وقتی آموزش جنسی به کودکان در مدارس مطرح می شود شرم بر رخسار انسان می نشیند. وقتی می گویند ما باید یک زبان داشته باشیم و به این بهانه آموزش قرآن را حذف می کنند آیا این سند قابل دفاع است؟
کد خبر: ۸۸۶۰۲۸۵
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات خانم مولاوردی مبنی بر اینکه "سند2030 مخفیانه امضاء نشده و برای آموزش برابر دختران و پسران بسیار هم خوب بوده است"گفت:دولت یازدهم به دنبال حاشیه سازی است و برای فرار از پاسخگویی این کارها را می کند.

وی با بیان این مطلب افزود: سند 2030 به هیچ وجه سند قابل دفاعی نیست و این موضوع را همه می دانند. آیا خانم مولاوردی که اینگونه اظهار نظر می کند یکبار سند 2030 را مطالعه کرده اند که ببینند چه مسائلی در آن مطرح شده است؟

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: وقتی در این سند بحث آموزش جنسی به کودکان در مدارس مطرح می شود شرم بر رخسار انسان می نشیند. وقتی می گویند ما باید یک زبان داشته باشیم و به این بهانه آموزش قرآن کریم را حذف می کنند آیا این سند قابل دفاع است؟

این نماینده مجلس با بیان اینکه سند 2030 دارای تفکر سکولار است اظهار داشت: اگر خانم مولاوردی که از سند 2030 دفاع می کند اعتقادی به سکولاریسم ندارند باید اعلام کنند و اگر به سکولاریسم اعتقاد دارند باید پاسخ دهند که چرا مسئولیت به عهده گرفته اند.

حجت الاسلام سلیمی ابراز داشت: اینگونه اظهارنظر ها آدرس غلط دادن و حواس ها را پرت کردن است و تصور می کنند که ملت هم متوجه نمی شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج، شهیندخت مولاوردی در همایش بررسی عملکرد دولت تدبیر و امید در حوزه زنان و خانواده که طی روزهای اخیر در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد درباره سند 2030 و انتقاد رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره آن گفت: «سند 2030 مخفیانه امضا نشده،این سند برای آموزش برابر دختران و پسران بسیار هم خوب بوده است
ارسال نظرات