مسؤول کمیته فرزندان شهید ستاد رئیسی در مازندران:

ترویج فساد اخلاقی در آموزش و پرورش با سند 2030 دست مایه دولت تدبیر و امید است

عملکرد ضعیف دولت در تمامی ابعاد به ویژه مسئله برجام و سند 2030 بر کسی پوشیده نیست.
کد خبر: ۸۸۶۰۲۸۶
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حسین آقابرارنژاد فرزند سردار شهید فریدونکناری در گفت‌و‌گویی با بیان اینکه دولت در سند 2030 و برجام عملکرد بسیار ضعیفی داشت، اظهار کرد: با نصب بنر حجت‌الاسلام رئیسی در ساختمان محل کارم، حمایت خود و فرزندان شهدا را از این شخصیت بزرگوار اعلام می‌داریم.

وی افزود: بر خود واجب دانستم تا با فعالیت در ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی حنجره‌ای برای ابراز نوای همدلی فرزندان شهدا در انتخاب رئیس جمهوری ولایی و پیرو راه شهدا باشم.

فرزند سردار شهید فریدونکناری تصریح کرد: حجت‌الاسلام رئیسی فردی انقلابی و مجاهد است که در جایگاه‌‌های مختلفی فعالیت داشته و دارد و در مدتی که در آستان قدس رضوی مسؤولیت داشت وظیفه خود را به خوبی انجام داد.

آقابرارنژاد اضافه کرد: دیدگاه‌های رئیسی همسو با رهبری است و ملاک‌هایی وجود دارد که باید تصمیم‌گیری برای انتخاب اصلح بر اساس آن باشد از آن جمله سالم و خالص بودن است.  

مسؤول کمیته فرزندان شهدای ستاد دکتر رئیسی در مازندران خاطرنشان کرد: وی تمامی ملاک‌های یک رئیس‌جمهور ولایی و انقلابی را دارند.

وی در پایان گفت: من فرزند بازار هستم و یک شرکت بیمه دارم اما بر خود واجب دانستم تا پای کار بیایم تا ان شاءالله یک فرد اصلح، انتخاب شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها