با حضور معاون آموزشی دانشگاه جامع کل کشور؛

اساتید نمونه مراکز آموزش علمی کاربردی استان البرز تجلیل شدند

خبرگزاری بسیج: در آئین بزرگداشت اساتید نمونه مراکز علمی کاربردی استان البرز از استاد و مسئول حراست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج تقدیر به عمل آمد.
کد خبر: ۸۸۶۰۳۰۸
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز، حسین آبین، رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج در حاشیه مراسم گرامیداشت مقام استاد که عصر روز گذشته (24 اردیبهشت ماه) در سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد استان البرز برگزار شد، گفت: اساتید مایه‌ی حرکت و برکت جامعه هستند و مقام استاد و معلم مقام والائی است؛ چنانچه امام صادق فرموده‌اند: دانشمندان وارثان پیامبرانند.

وی درباره ضرورت بزرگداشت و نکوداشت مقام استاد، افزود: این مراسم توسط دانشگاه جامع مرکز علمی کاربردی استان به مناسبت گرامیداشت و پاسداشت مقاماساتید برگزار شد. برگزاری چنین مراسمی فرصتی است تا از زحمات اساتیدی که نقش بی‌بدلیل آنها در توسعه و پیشرفت کشور بر کسی پوشیده نیست قدردانی  شود و امید است این برنامهها به طور گسترده‌تر اجرا شود و برنامههای حمایتی از اساتید نیز در نظر گرفته شود.

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج خاطر نشان کرد: در این مراسم از استاد این مرکز سرکار خانم شیدسا جمشیدی و سیاوش لطفی، مسئول حراست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج تجلیل شد و همچنین از انجمن معماری، گرافیک، فناوری و عکاسی در راستای انجام فعالیتهای پژوهشی تقدیر شد.

آبین تصریح کرد: در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج بیش از 1400 دانشجو در 12 کد رشته شاغل به تحصیل هستند که آموزش و تدریس در این مرکز توسط 130 استاد صورت میگیرد که از تمامی این اساتید طی مراسمی با لوح سپاس تقدیر شد.

وی در پایان یادآور شد: این مرکز علاوه بر برنامه‌های آموزشی، برنامه‌های متنوع فرهنگی و پژوهشی در راستای مهارت آموزی دانشجویان برای کسب مشاغل مناسب برنامه‌ریزی نموده است.

گفتنی است این مراسم با حضور دکتر جواد حاتمی، معاون آموزشی دانشگاه جامع کل کشور، جناب آقای اسرافیل علاء، مدیر سنجش و آموزش کشور، سیدصاحب سادات حسینی، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز و جناب آقای موسوی مشاور استاندار البرز و دکتر الهه ابوالحسنی مدیر کل امور بانوان استانداری البرز در سالن سیروس صابر اداره کل ارشاد برگزار شد.

ارسال نظرات