زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع)؛

هدیه مقام معظم رهبری به سالمندان و معلولان آسایشگاه خیریه کهریزک

خبرگزاری بسیج: جمعی از معلولین و سالمندان ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک که مشتاق زیارت بارگاه منور ثامن الحجج (ع) بودند با عنایات خاص مقام معظم رهبری عازم مشهد مقدس شدند.
کد خبر: ۸۸۶۰۳۱۰
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ بارگاه مطهر و منور امام عاشقان ، علی بن موسی الرضا (ع) ، مشتاقان زیارتش را به حضور پذیرفت.

 جمع کثیری از سالمندان و معلولین به همراه تعدادی از منسوبین  و یا مراقبان خود راهی این سفر معنوی شدند تا از فیوضات بیکران عبادت و نیایش در آن بارگاه سراسر نور و رحمت بهره مند گردند.

 سرهنگ سیاوش دست پر نماینده موسسه توانمند سازی بازنشستگان نیروهای مسلح که هماهنگ کننده این سفر معنوی مددجویان آسایشگاه است اظهار داشت :

 بنابر نظر مساعد مقام معظم رهبری ، مقرر شد تمامی بازنشستگان و مستمری بگیران نیروهای مسلح عازم سفر معنوی مشهد مقدس گردند تا به زیارت بارگاه منور ثامن الحجج (ع) نایل آیند.

 وی افزود: از این رو بر آن شدیم آن دسته از سالمندان و معلولینی که در این مرکز نگهداری می شوند وپیشینه نظامی دارند یا از اعضاء خانواده نیروهای مسلح هستند را مشمول عنایات خاص فرمانده کل قوا نمائیم .

سرهنگ دست پر با تقدیر از همکاری صمیمانه مسئولین آسایشگاه تصریح کرد: متأسفانه جمعی از این عزیزان که هم اکنون در کهریزک هستند ، منسوبینی ندارند که در طول سفر همراهیشان کنند، اما خوشبختانه با مساعدت مسئولین کهریزک جمعی از پرستاران آنها به کاروان زیارتی افزوده شدند تا وظیفه مراقبت و سرویس دهی مناسب به زائرین امام رضا (ع) را به نحو مطلوب عهده دار گردند.

 سرهنگ دست پر با ابلاغ سلام سرهنگ حمید نسل پاک مدیر عامل موسسه توانمند سازی بازنشستگان نیروهای مسلح به همه مددجویان این مرکز ، آرزوی سفری آرام و مطمئن برای تمام زائرین و مشتاقان زیارت بارگاه نورانی امام رضا (ع) کرد.

 

ارسال نظرات