هوچی گری لیبرالیسم با لوای واژه آزادی پیروی از نیات شوم دشمنان است/ رئیس جمهور علی رغم یاد کردن قسم به اجرای مبانی اسلام عملا با آن تقابل می کند

امروز با چهره تازه‌ای از نفوذ لیبرالیسم در کشور مواجهیم که سعی می‌کند نه با هوچی‌گری بلکه با در افتادن با احکام شریعت و مقدسات آن، البته تحت لوای واژه مظلوم آزادی به مقاصد سیاسی خویش در گام اول و به تحقق نیات شوم دشمنان در گام دوم دست یابد!
کد خبر: ۸۸۶۰۵۸۸
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام دکتر مصطفی معلمی عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران: مانده بودم که چگونه می‌شود کسی دم از اسلام رحمانی بزند اما در همان حال تمام همتّش را برای مبارزه با  اصلی‌ترین پایه اسلام یعنی ولایت مصروف دارد؟! چگونه می‌شود در قامت یک عالم دینی ظاهر شد اما اندک بهره‌ای از محتوای دین نداشت؟!

امروز با چهره تازه‌ای از نفوذ لیبرالیسم در کشور مواجهیم که سعی می‌کند نه با هوچی‌گری بلکه با در افتادن با احکام شریعت و مقدسات آن، البته تحت لوای واژه مظلوم آزادی به مقاصد سیاسی خویش در گام اول و به تحقق نیات شوم دشمنان در گام دوم دست یابد!

ولایت الله که یکی از بنیادی‌ترین مفاهیم دینی در همه ادیان الهی به‌شمار می‌رود در دوره غیبت ولی امر حضرت حجت (عج) بنا به اشارت آن امام همام غایب از انظار در وجود فقیه عادل عالم متقی تجلی خواهد یافت و شئونات امامت امت به وی تفویض خواهد شد (ولایت فقیه)؛ در چهار سال گذشته در ایران اسلامی دردمندانه شاهد تقابل رئیس جمهور با این اصل مترقی اسلام بوده‌ایم، با آنکه سوگند خورده بود تا پاسدار قانون اساسی باشد اما بارها و بارها اصول متعددی از قانون اساسی جمهوری اسلامی را نادیده گرفت و دل دلسوزان و همه ملت شریف ایران را به درد آورد.

رئیس جمهور  وعده گشایش در اقتصاد و حل مسائل با کدخدای خودخوانده را داده بود، از این رو ملت اعتماد کرد و به او این اختیار را داد تا در چارچوب قانون اساسی به حل مسائل بپردازد! اما پس از چهار سال و پس از ناکامی برخاسته از بی‌تدبیری، نه‌تنها بنای عذرخواهی از ملت را ندارد بلکه متفرعنانه عزم ملت برای تغییر را برنمی‌تابد و به زمین و زمان که نه بلکه مقدسات و ارزش‌های دینی مردم توهین می‌کند!

اقبال مردم به سیدی از ذراری ابراهیم علی نبینا و آله و علیه‌السلام چنان او را آشفته ساخته که برای تخریب این سید مظلوم از هیچ ناجوانمردی چشم نمی‌پوشد و هر آنچه بی‌ادبی‌ست روا می‌دارد!

اما چرا مردم این‌گونه به این سید مظلوم ارادت نشان می‌دهند؟ به گمانم همین اقبال قلوب مردم به سیدابراهیم رئیسی یکی از موارد استجابت دعای حضرت ابراهیم (ع) است، آنگاه که اسماعیل ذبیح را در مکه سرزمین بی‌آب و علف به دستور خدا و برای اقامه نماز باقی می‌گذارد.

حضرت ابراهیم (ع) به خداوند عرضه داشت: «پروردگارا! من برخی از فرزندانم را در دره‌ای بی کشت و زرع نزد خانه محترمت سکونت دادم، پروردگارا! برای این که نماز را برپا دارند، پس دل‌های گروهی از مردم را به‌سوی آنان علاقه‌مند و متمایل کن!(ابراهیم:37)»

به دیگر سخن خلوص و صفای این سید مظلوم موجب تمایل قلوب گروهی از مردم  به ایشان شده و این نیست جز به خواست خداوند که مالک دل‌های مردم است و می‌تواند محبت آنان را به‌سوی هر کس که بخواهد روانه سازد! کاری که این روزها مردم شهرهای مختلف ایران در استقبال از آقای سیدابراهیم رئیسی انجام می‌دهند با آنکه هیچ وعده گزافی نداده و هیچ هزینه نجومی به بار نیاورده و با آن حجم انبوهی از تخریب‌ها که از ایشان صورت پذیرفته، کار خداست و نه هیچ فرد و یا گروه دیگر! اعضای ستاد آقای رئیسی همه محترمند اما گمان نکنند آنان در این اقبال نقش دارند! اکنون این خداوند است که دل‌ها را به‌سوی ایشان کشانده! پس شکرگزار مردم و پروردگار ایشان باشیم.

و اما نکته دیگر آن که آن روز که ایادی آقای رئیس جمهور در ستادهای ایشان امام رضا علیه آلاف التحیة والثناء را (العیاذبالله) دست‌مایه طنز قرار دادند و آن روز که مفسد محکوم که نام او با اختلاس و فساد اداری گره خورده به شهدای مدافع حرم که عزیز دل ملت ایران هستند توهین کرد، آن روز که دلسوختگان حرم آفتاب هشتمین را تحقیر کردند، باید می اندیشیدند که درافتادن با باورهای عمیق این ملت هزینه گزافی روی دستان ناپاک ایشان باقی خواهد گذاشت!

سلام علی ابراهیم کذلک نجزی المحسنین


ارسال نظرات
پر بیننده ها